Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oversvømmelse på skolen !UPDATE! :D


eXX0n

Anbefalte innlegg

Få deg forsikring.

Ste-faren min skulle egentlig skaffe 100% innbo forsikring, men han kom aldri så langt. Og så glemte han det.

Men vi får ihvertfall erstatta mesteparten.

Endret av eXX0n
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitaren er jo stort sett dekket av lakk, med litt forsiktig tørking og mulig overhaling av elektronikk, kan det gå bra

Favoritt_MArshallen til Eric Johnson ble fisket opp fra Mississippi, eller noe. Etter en lang tørkeperiode, ble den også fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitaren er jo stort sett dekket av lakk, med litt forsiktig tørking og mulig overhaling av elektronikk, kan det gå bra

Favoritt_MArshallen til Eric Johnson ble fisket opp fra Mississippi, eller noe. Etter en lang tørkeperiode, ble den også fin :)

Elektronikk er en ting, men om treverket bli vått vil det etter tid sprekke. Gitaren er ikke 100% strøken og noen få merker har den og om vannet har trengt inn der håper jeg for guds skyld det ikke blir store skader. Men om skadene blir bare visuelle og ikke får noen betydning for lyd så blir jeg bare glad :) Tøfft å ha en gitar som man kan se har blitt skadet av vann ^_^

En i klassen min har en Marshall Super Bass 100w fra 1976 eller noe som også står på skolen, den står oppå et Sound City kabinett fra 70 tallet som igjen står på en eller anna kasse. Denne er nok ikke skadet, men den har en litt morsom historie fordet:

Vår kjære Eirik, som han heter, var på vei til et lokale for å øve med sitt Turboneger tribute band. Forsterkeren og kabinett lå bak i bilen, han satt forran med sin mor og 2 andre fra bandet bak. De kjører i ca. 50 km/t over en fartsdump da de plutselig hører en lyd. Eirik snur seg bak og ser sin kjære Marshall falle ut av bagasje rommet og rulle bortover veien!

Han "ba til gud" om at den funka og la den inn i bilen igjen og kjørte videre. Da de kom til lokalet plugga de inn ampen og den funka! Utrolig. :D

Jeg har ihvertfall god tro om at tingene min lever....litt ihvertfall. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gitaren er jo stort sett dekket av lakk, med litt forsiktig tørking og mulig overhaling av elektronikk, kan det gå bra

Favoritt_MArshallen til Eric Johnson ble fisket opp fra Mississippi, eller noe. Etter en lang tørkeperiode, ble den også fin :)

Elektronikk er en ting, men om treverket bli vått vil det etter tid sprekke. Gitaren er ikke 100% strøken og noen få merker har den og om vannet har trengt inn der håper jeg for guds skyld det ikke blir store skader. Men om skadene blir bare visuelle og ikke får noen betydning for lyd så blir jeg bare glad :) Tøfft å ha en gitar som man kan se har blitt skadet av vann ^_^

En i klassen min har en Marshall Super Bass 100w fra 1976 eller noe som også står på skolen, den står oppå et Sound City kabinett fra 70 tallet som igjen står på en eller anna kasse. Denne er nok ikke skadet, men den har en litt morsom historie fordet:

Vår kjære Eirik, som han heter, var på vei til et lokale for å øve med sitt Turboneger tribute band. Forsterkeren og kabinett lå bak i bilen, han satt forran med sin mor og 2 andre fra bandet bak. De kjører i ca. 50 km/t over en fartsdump da de plutselig hører en lyd. Eirik snur seg bak og ser sin kjære Marshall falle ut av bagasje rommet og rulle bortover veien!

Han "ba til gud" om at den funka og la den inn i bilen igjen og kjørte videre. Da de kom til lokalet plugga de inn ampen og den funka! Utrolig. :D

Jeg har ihvertfall god tro om at tingene min lever....litt ihvertfall. :unsure:

Det skal faktisk en GOD del til at treverk blir mettet med vann, men det er klart, jo kjappere man får den opp av vannet, jo bedre er det. Hadde det vært fiberplate, hadde det gått fort, finèr, ikke fullt så fort, heltre, slettes ikke så fort.

Ja, gamle Marshaller tåler juling :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig! Gratulerer. :) Men det må da være mareritt å vente så lenge før du får vite noe? Hadde du ikke mulighet for å sjekke det før?

Nei. Uka vi fikk vite det var klassa vår i London.

Og uka etter hadde vi høstferie. Jeg har nøkkelkort til skolen da, men de hadde fullstendig sperra av den nedre musikk avdelingen der tingene sto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.