Web Analytics
Jump to content

Oversvømmelse på skolen !UPDATE! :D

eXX0n
 Share

Recommended Posts

Dette er 2. gangen. Første gangen er ikke lenge siden, rettere sagt 3. September. Jeg tenkte at det ikke kom til å skje igjen så jeg lot tingene mine stå der til jeg kom hjem fra London. Mens vi var i London hadde vi fått melding om en ny oversvømmelse.

Nå er jeg veldig bekymmret over hva som er ødelagt.

Tingene jeg hadde der er:

Forsterkeren min. En Laney GH100L topp med et Laney GS412v kabinett

Stratocasteren min

Pedal kofferten min med 8 pedaler, alle kablene mine, 2 adaptere og en padde.

Vi får erstattning for det meste utstyret på en egenandel på 500,-

Men Straten min er uerstattelig så jeg håper på at den ikke er ødelagt. :(

Her er avis artikkelen om hendelsen.

EDIT: Nedre musikk avdeling, der det har skjedd, er stengt inntil videre så jeg får ikke sjekka hva som er ødelagt enda.

Oi, denne skulle egentlig ligge under Generelt. Kan noen flytte den?

UPDATE

Jeg var å så gitaren min i dag og det ser ut som om den kommer til å overleve. Det har vært vann i kassa, men den så uskadd ut.

Jeg har ikke sett i pedalkofferten min enda, men jeg regner med at den og er uskadd.

Forsterkeren min veit jeg heller ingenting om enda, men jeg regner med at den også er uskadd

Nå ble jeg letta :)

UPDATE 2

Alt funker! :D Sjekka det i dag og alt funker!!! :D

Edited by eXX0n

er det "bling" straten det er snakk om? men uansett. alt det utstyret der må være et helt dritt å få ødelagt... håper det gikk bra. jeg haddde begynt å gråte hvis alt det der hadde vært mitt og ødelagt...

Ja det er gull straten det er snakk om. Det er den eneste Straten jeg har.

Guest Ziggy Stardust

Ah leit ass. Har jo vært skikkelig uvær her de siste dagene.

Anway, kjipt om ting som Straten blir ødelagt. Er jo barebare å erstatte.

Lurer btw litt på ampen din. Vurderer samma, bare 50 wattern.

Åsssn ern? :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Siste aktive tråder

• Godt tips, men dette er et kit som sannsynligvis ikke er verdt mer enn varmeverdien om en fyrer den i peisen når alle godbitene er tatt av. De originale stemmeskruene var så dårlige at de ikke var brukbare, og en gikk regelrett i stykker. Verdien i denne vil nok først og fremst være gleden den kan gi meg Regner med det er flere enn meg som som har et lite lager med avplukkede deler. De er kjekke å finne til andre prosjekter. Merkelig nok blir man aldri ferdig....  
    • Lang tid uten lyst - og når den er på vei tilbake ser jeg at alt er på vei til å bli borte ... Trist, men leit og ingenting å gjøre med det. Og i mellomtiden har alle bildene i byggetrådene mine mistet seg selv - usikker på hvorfor det har blitt slik, men nå som forumet også er i ferd med å miste seg selv, er det kanskje ikke verdt å reparere? Jeg skal lete opp det nye forumet og se om jeg finner ett sted å poste oppdateringer i der 🙂 Takk for alt og alle her inne!
    • Jo,jo.Som du sier,det er moro å prøve seg fram. Tips:Ta vare på originale pickuper og annet stash fra gitaren,slik at du kan sette den i original stand når du eventuelt selger den.Folk vil helst ha gitarer i original stand,og er ikke villig til å betale det ekstra som du har kostet på den.
    • Tenker litt av poenget er stor forskjell egentlig. Bør bli interessante muligheter for å diale inn diverse toner i midtstilling, spesielt om jeg legger på en coilsplit av humbuckeren og. Risikoen er vel heller ikke superstor siden det går an å kjøpe til en som matcher bedre og ta den som blir til overs i en annen gitar. Eller selge. Får vel alltids igjen noen kroner for sånt. Har jækla lyst til å prøve altså. Titte på videoen nå EDIT: Må vel innrømme at jeg EGENTLIG tenkte å prøve med noe fra Guitar Fetish, men stadig utsolgt det jeg skal ha og da eser budsjettet fort ut....
    • Har prøvd dette selv,Lollar Novel 90 i neck og Seymour Duncan JB i bridge.Det ble for stor forskjell mellom pickupene.Spørs også hva du hovedsakelig spiller (clean/dirty/full distortion).Egentlig trenger du to gitarer,hehe:  
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.