Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Se hva jeg fikk i posten!


Gnome

Anbefalte innlegg

CIMG3263_640x480.jpg

Pedalbrettet er ferdig, nå må jeg bare få footsim'en i hus og få ferdig rackinterfacet (venter fortsatt på komponenter fra statene) så er minplanlagte rigg ferdig :D

Skal legge ut flere bilder da, med en del flere detaljer :)

- Emil

Endret av Gnome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk den for totalt 2000 kroner :) Noe som forøvrig er en vilt bra pris for den boksen. Ny koster den 600 dollar, brukt ligger de gjerne på mellom 400 og 500 dollar. Jeg har litt dårlig samvittighet for han karen som solgte den til meg for 313 dollar levert hit.

Endret av Gnome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Må bare få kommentere pedalbrett generelt(og sikkert terge på meg 98% på forumet her): Dette er noe av det mest harry jeg ser hos gitarister:) Klarer dere dere ikke uten all verdens effekter så kan dere legge igjen litt penger hos en gitarlærer istedet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få kommentere pedalbrett generelt(og sikkert terge på meg 98% på forumet her): Dette er noe av det mest harry jeg ser hos gitarister:) Klarer dere dere ikke uten all verdens effekter så kan dere legge igjen litt penger hos en gitarlærer istedet:)

Hva med å starte en ny tråd for diskusjon for/mot effekter, enn å trolle i tråden til Gnome?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få kommentere pedalbrett generelt(og sikkert terge på meg 98% på forumet her): Dette er noe av det mest harry jeg ser hos gitarister:) Klarer dere dere ikke uten all verdens effekter så kan dere legge igjen litt penger hos en gitarlærer istedet:)

OMG, he he........ er det mulig? Dette må være en for Hall of fame.

Kan du nevne en jævla gitarist som ikke en eller annen gang har brukt en effekt?

well, dem sier en god latter forlenger livet...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få kommentere pedalbrett generelt(og sikkert terge på meg 98% på forumet her): Dette er noe av det mest harry jeg ser hos gitarister:) Klarer dere dere ikke uten all verdens effekter så kan dere legge igjen litt penger hos en gitarlærer istedet:)

OMG, he he........ er det mulig? Dette må være en for Hall of fame.

Kan du nevne en jævla gitarist som ikke en eller annen gang har brukt en effekt?

well, dem sier en god latter forlenger livet...............

Youngbrødrene i Acdc har jeg tilgode å høre bruke effekter.

Samme med Petter Baarli i Backstreet Girls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, he he........ er det mulig? Dette må være en for Hall of fame.

Kan du nevne en jævla gitarist som ikke en eller annen gang har brukt en effekt?

well, dem sier en god latter forlenger livet...............

Youngbrødrene i Acdc har jeg tilgode å høre bruke effekter.

Samme med Petter Baarli i Backstreet Girls.

jepp så la oss alle kaste det vi har i hendene å dra back in black til vi blir gode nok...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare få kommentere pedalbrett generelt(og sikkert terge på meg 98% på forumet her): Dette er noe av det mest harry jeg ser hos gitarister:) Klarer dere dere ikke uten all verdens effekter så kan dere legge igjen litt penger hos en gitarlærer istedet:)

Vet du hva jeg liker med å ha det pedalbrettet og effektprosessoren min? Allsidigheten ved det.

Jeg spiller i mange sammenhenger. Mye tensing (veldig mye tensing), jeg er sessiongitarist i et metalband, jeg er muligens på veit mot en Toto-tribute og jeg har fått spørsmål om jeg joiner å starte en Bjørn Eidsvåg-tribute.

Tror du jeg kan få alle de gitarlydene jeg trenger med bare Engl'en min? Eller tror du Angus Young noensinne hadde klart å komme i nærheten av kanskje tenke på å kunne gjennskape en halv Toto-låt med gitartonen hans?

neh...

Derfor har jeg pedalbrettet og effektene mine, slik at jeg uansett hvor ejg kommer kan tune meg inn til å få en gitartone som er lik nok til at det låter sånn passe autentisk/kult.

Du må gjerne covre Pride av U2 med en Marshalltopp og en SG, men ikke forvent noen applaus fra meg...

Endret av Gnome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.