Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ok å teipe gitar?


espen88

Anbefalte innlegg

Teip på en gitar i den prisklassen er helt ok. Det kan ikke skade noe, muligens drar du av litt lakk om du skal ta av teipen, men en brukt BC Rich i den prisklassen er nesten ikke verdt noen ting brukt, så om den blir mer brukende for deg med teip, gjør det :)

Dæsken, det var dårlig norsk, det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min far sa at treverket kom til å bøye seg av det...så kommer nok ikke til å gjøre det med mindre jeg har noen garanti for at den holder.

Det er to millimeter lakk på gitaren....Teip gjør ingen forskjell. om du dekker til EN side av ubehandlet tre, kan det dra seg til, men dette..... Jeg har mine sterke tvil, ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å surre den inn i aluminiumsfolie? Det må da være unektelig kult og orginalt. Ellers, hvis du ønsker en mer reversibel finish enn lakk, kan du bruke slik folie som ofte blir brukt på firmabiler. Ser nesten ut som lakk, men det er enklere å fjerne.

Btw: orginallakken var blodharry :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å surre den inn i aluminiumsfolie? Det må da være unektelig kult og orginalt. Ellers, hvis du ønsker en mer reversibel finish enn lakk, kan du bruke slik folie som ofte blir brukt på firmabiler. Ser nesten ut som lakk, men det er enklere å fjerne.

Btw: orginallakken var blodharry :ninja:

Du snakker om vinyl dekaler du? Det er dyrt da.

Og om du teiper den tror jeg lyden vil bli litt ullen og matt siden det stopper noe av vibrasjonene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.