Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

overgang for amerikansk lader til norsk stikk?


Anbefalte innlegg

jess, hva får man igjen for å kjøpe bass som faktisk trenger å lades? en amerikansk lader!

nå er jeg totalt blåst når det kommer til elektronikk, så lurer på om det går an å bare kjøpe en overgang til norsk stikk? jeg var på clasohlson, og de hadde bare andre veien (altså norske greier i utenlandske stikk) og hadde ingen anelse hvor jeg kunne finne andre veien. noen idéer om andre steder? nettsider evt?

går det evt an å kjøpe et slikt adapter som man kan stille inn volt og slikt på?

står på laddærn:

input: 120v ac 60hz 19w

output: 18v dc 667mA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går det evt an å kjøpe et slikt adapter som man kan stille inn volt og slikt på?

står på laddærn:

input: 120v ac 60hz 19w

output: 18v dc 667mA

Clas Ohlson selger kanskje noe med den gitte spenning. og strømstyrke. Sjekk evt hva som er pluss og minus i pluggen så du ikke roter det til. Jeg har en lokal elektroingeniør som fører Mascots produkter, så når jeg trenger slikt som dette går jeg til ham og får noe som funker. Husker dessverre ikke hva han heter, så det må jeg komme tilbake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.