Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hater du blokkfløyter?


Øyvind

Hater du blokkfløyter?  

63 stemmer

  1. 1. Hater du blokkfløyter?

    • ja
      28
    • nei
      35


Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blokkflyte er best! Husker når jeg spilte det på skolen... Aah... Det var tider.

Men at folk synes det er så vanskelig, skjønner jeg ikke.. :huh: Det er jo kjempelett.

Vi lærte noter, men jeg kunne det fra før, så da gikk det litt lettere... Men det er nok ingen av de som lærte det da, som kan noter i dag..

Endret av Gersen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokkflyte er best! Husker når jeg spilte det på skolen... Aah... Det var tider.

Men at folk synes det er så vanskelig, skjønner jeg ikke.. :huh: Det er jo kjempelett.

Vi lærte noter, men jeg kunne det fra før, så da gikk det litt lettere... Men det er nok ingen av de som lærte det da, som kan noter i dag..

hehe.. jeg lærte noter på den tiden, men har nok glemt det nå ja :P Har ellers veldig lyst å lære meg noter igjen..er nok ikke dumt ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blokkfløyte er konge. Ei i klassen min har blokkfløyte som hovudinstrument (VK1). Eg har blitt god på blokkfløyte etter at eg lærde saxofon, er jo mykje det same.

Seriøst? Blokkfløyte som hovedinstrument? De er sikker på at det ikke er sånn fløyte som ser ut som blokkfløyte men som faktisk har et hint av klang osv. Husker ikke hva det heter, men vet at det finnes en sånn fløytetype som ser mye ut som blokkfløyte, men som er litt mer seriøst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke hva det heter, men vet at det finnes en sånn fløytetype som ser mye ut som blokkfløyte, men som er litt mer seriøst...

Blokkfløyte er da seriøst nok det. Selv om man lærer å spille på billige plastikk-blokkfløyter (med dårlig lyd) på barneskolen, så betyr ikke det at det er useriøst. Kan man spille blokkfløyte (og har en fin fløyte), så skulle det låte bra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ho dama på kjempesjangsen sa jo at en brukbar fløyte kosta mange tusen kroner. ikke 25,- på Rema som de på barneskolene rundt om i landet. blokkfløyter har et dårlig rykte p.g.a det der. blokkfløyter er et instrument på akkurat lik linje som gitar, men dette med skolene ødelegger mye for blokkfløyta. blokkfløyter finnes fra knøttsmå til mange meter lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.