Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

På gitarjakt med hvite busser


Aslak

Anbefalte innlegg

Natt til torsdag reiser jeg på skoletur med hvite busser. På reisen kommer vi innom byene Krakow, Praha og Berlin. Som mål for turen har jeg å få hjem minst en brukbar stålstrenger(prisklasse 5000 Nkr) og evt. Line 6 POD XT Live og en øvingsforsterker til den elektriske.

Hvordan er prisnivået i forhold til her hjemme? Er det noen som har andre erfaringer med kjøp av lignende utstyr i disse landene?

Takk for alle svar innen onsdag kveld!

Endret av Aslak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Krakow var det nesten dobbelt så billig som hjemme på elektriske gitarer, mener jeg på. Sikkert ikke stort annerledes med stålstrengere, heller. Butikken er ved markedsplassen, i nærheten av en lacoste-butikk (lenger opp), du må gå gjennom en krystallbutikk og opp en trapp.

Skriv til oss på nettcaféen da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Krakow var det nesten dobbelt så billig som hjemme på elektriske gitarer, mener jeg på. Sikkert ikke stort annerledes med stålstrengere, heller. Butikken er ved markedsplassen, i nærheten av en lacoste-butikk (lenger opp), du må gå gjennom en krystallbutikk og opp en trapp.

Skriv til oss på nettcaféen da. ;)

Takk for raskt svar! Ser frem til å fornye utstyret mitt:D

Skal se om jeg finner en nettcafé og avlegge rapport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Butikken er ved markedsplassen, i nærheten av en lacoste-butikk (lenger opp), du må gå gjennom en krystallbutikk og opp en trapp.

Husker jeg var på akkurat den butikken. Men det er mange år siden og da var det _veldig_ dårlig utvalg der.

Men det har vel kanskje endra seg.(?)

Endret av Steve Vai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.