Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny Gitar


MRGunders

Anbefalte innlegg

Viss du kjøper en VOX brian may et eller annet til ca. 1500 kr

En epiphone til ca 3000 kr og resten til kabler og reim og slikt... Hørest ikkje det fett ut da? :)

Godt forslag. Den ampen er den feteste du får til under 5 høvdinger i mine øyne;) Så billig, og så fet lyd. Ta ihvertfal amp`en, og prøv litt forskjellige Epiphone gitarer rundt om kring. De varierer virkelig. Noen av de høres faktisk jævli bra ut, mens andre låter verre enn de gitarene du får på OBS eller Elkjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Døh, man får ikke gittarer på Obs & Elkjøp.

Ellers er jeg enig med alle andre her, Epiphone er mye gitar for pengene. Ellers kan man jo titte litt/prøve f.eks. Squier, eller mexico-fender. Er ikke sikker på prisene på mex-fender, kanhende den overstiger budsjettet litt.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bare hører feil :?

Kan vel egentlig ikke tenke meg noe annet sånn i farten.. Men hvis du er bombesikker på at tonene er den samme, så får du bare dra til butikken å si at du har en defekt stemmer eller noe i den duren..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ..

Kuleste er å høre på når en av folka jeg kjenner skal tune gitar . Hehe , det låter litt funky ;) haha , men ikke faen om det er riktig ...

En gang stemte han en stor septim mellom to strenger , det var litt sjukt , så da sa jeg ifra :P Hhehe

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.