Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

PRS Tremonti SE


anray

Anbefalte innlegg

Kan du poste et bilde av akkurat den du har?

Jeg har den ikke enda, men har bestilt den. Men kan jo poste et bilde av den jeg har bestilt da.prs_tremonti_se.jpg Er den sorte jeg skal ha, synes var finest.

Endret av anray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den sølvfargede selv. Har byttet ut pickupene til Seymour Duncan Custom og 59' model. Syns det er en veldig god gitar til prisen. Har egentlig aldri prøvd noen gitarer som jeg syns har hatt merkbart bedre sustain. Eneste negative er at volum-potmeterene er veldig dårlige, og kan begynne å sprake etterhvert. Har skiftet mine flere ganger. Skal skifte til en annen type nå.

Tipper du kommer til å bli veldig fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den sølvfargede selv. Har byttet ut pickupene til Seymour Duncan Custom og 59' model. Syns det er en veldig god gitar til prisen. Har egentlig aldri prøvd noen gitarer som jeg syns har hatt merkbart bedre sustain. Eneste negative er at volum-potmeterene er veldig dårlige, og kan begynne å sprake etterhvert. Har skiftet mine flere ganger. Skal skifte til en annen type nå.

Tipper du kommer til å bli veldig fornøyd

Jeg har skifta potmeterene på gitaren og alt virker som det skal nå! :) Hadde mye problemer før

Spilte på en orginal tremonti for noen år siden.. å den var helt konge!

DSC00084.jpg

Han spiller på sin, med tribal. Ganske fett!

Endret av complex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.