Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Music123.com


bannannsplitt

Anbefalte innlegg

Gjest Ziggy Stardust

Tror ikke music123.com sender Gibson utenfor USA. En eller anna teit regel de har.

Fri shipping gjelder forøvrig bare USA, så frakt på ca 1000 NOK kommer i tillegg.

Itillegg kommer vel en moms på 25 %.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moms på relevant nivå kan trekkes fra i webshopen normalt dog. Med mindre de oppgir priser uten så klart :)

Edit: Men som Ziggy er inne på, er det normalt bedre å bestille i Europa. Mye mindre frakt, og lave priser i EU, stort sett.

Endret av hucker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke music123.com sender Gibson utenfor USA. En eller anna teit regel de har.

Fri shipping gjelder forøvrig bare USA, så frakt på ca 1000 NOK kommer i tillegg.

Itillegg kommer vel en moms på 25 %.

Men jeg registrerte meg for å sjekke og da registrerte jeg meg jo som norsk og da jeg gikk og så på varer etter det sto det fortsatt free shipping. men moms hadde jeg regnet med at jeg måtte betale hvis jeg skulle bestille derifra. men har forhørt meg litt og da fikk jeg høre noe om noe tollavgift. er det alltid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke lov av gibson å sende gibson gitarer utenfor usa.

en kamerat av meg har nettopp kjøpt en gibson sg fra music123, så det synes jeg var rart...

Jeg mener å ha les at Gibson har faste priser i forsjellige land, og at det derfor ikke er lov å kjøpe ny fra utlandet. Men hey, whatever you say.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Tror ikke music123.com sender Gibson utenfor USA. En eller anna teit regel de har.

Fri shipping gjelder forøvrig bare USA, så frakt på ca 1000 NOK kommer i tillegg.

Itillegg kommer vel en moms på 25 %.

Men jeg registrerte meg for å sjekke og da registrerte jeg meg jo som norsk og da jeg gikk og så på varer etter det sto det fortsatt free shipping.

Det er likevel ikke Free Shipping. Frakten kommer på ca 1000 kr for en gitar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ikke og beskyte merkene det er snakk om.

Det er vel heller snak om og beskyte di som har enerett på og importere merkene så di kan ta den prisen di hvil ha og som tiltider er kunstig høy.

Har fot en del tilbake melding på att jeg selger merker som er beskytte mot import uten om og gå igjennom importører i Norge eller EU som har ene rett.

Di er middels talt dritt forbana for at jeg selger bilig og klare og få inn gitarer som di mener di har ene rett på og som ikke skal være mulig for meg og få kjøpt

Men det er ingen som kan nekte meg og kjøpe gitarene i USA og selv ta di over og selge di.

For da selger ikke distribuisjonsfirmaet i USA til EU og jeg omgår lov verket HA HA HA :P

For så lenge jeg betaler skat og moms på di er alt lovelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.