Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

2x12" + 1x15" kabinett?


Deformed

Anbefalte innlegg

Jeg var på musikksenteret en tur og testet randall sin nye 300watt transeamp, plugget i et 4x12" og et 2x15" warhead cab og det var HEFTIG! 2x15" for seg selv gikk ikke helt, hadde ikke helt responsen. Men sammen med 12" kabinettet ble det så perverst bånndrag at jeg lo med hver powerchord ;)

Men så, hva med å kombinere dette her i et 4x12" format, bare med 2x12" og 1x15" i stedet? Gjøre det litt høyere og dypere enn et standard 4x12" så er vi i mål? Kan jo evt. ha ei plate inni kabinettet slik at det i teorien blir 2 atskilte kabinett, men spørs om det er vits?

Så er det vel bare til å skaffe 2x12" i 8 ohm, seriekoble dem, og så parallellkoble dem med et 15" 16ohm element?

Men så til sist, hvilken 15" funker til gitar da? noen som vet hvilke som står i warhead cabet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh... selvsagt når jeg kommer med en genial idé, så har noen hatt den før meg :P

RS125XL, nesten en meter høyt kabinett på 45kg. Det MÅ jo bli bra, begynner konstruksjon så snart jeg har fått ferdig et 1x12" til en kompis. Skal prøve å fikse bilder, hvis noen vil ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.