Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

metall-plekter!


CowJuice

Anbefalte innlegg

plekterene kostet 10-12 kroner pr. stk. Jeg oppdaget faktisk ikke at de var metall før jeg hørte "klirre"-lyden når jeg mistet de ned på bordet når jeg kom hjem.. Da kom jeg på at de lå i en boks som det sto metal på.

Da jeg kjøpte dem trodde jeg de het det på grunn av at de ver digg å spille metal med :D

Disse plekterene blir desverre like fort slitt som plast-plekter. Etter å ha brukt dem i nesten en uke ser jeg fremdeles ikke det minste tegn på slitasje på strengene. Tydligvis ikke så farlig like vel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går faktisk varme i plektrene pga. friksjonen som oppstår.. dette merker du om du spiller ca 1 time.. de blir faktisk mykere, men har aldrig hørt om at de lukter nei! :-)

Du kan prøve å bruke fingertuppen på en hel konsert , da ser du at det er ganske mye friksjon og du får en blemme.. ergo varmgang grunnet friksjon!

hvis du har en normal spillestil, skal det faktisk mye til for å brekke et plekter.. kansje et løvtynt et går an å knekke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg foretrekker egentlig tykke plektere da de ikke henger seg så lett opp, så at man får samme stivhet med tynnere plekter ser jeg egentlig ikke noen fordel med. Men jeg skal nå jamme prøve de... morosomt med noe nytt :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.