Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Intellifex eller Intellipitch...


Slashaxl

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om du er klar over det jeg, men en Intellipitch i god stand brukt går for rundt 8-10 ganger så mye som en Intellifex ;)

Hehe, joda, vet den er dyrere.

Intellifex er nok helt klart å foretrekke for min del, men tilbud kan alltids overveies og vurderes:)

Hvordan er bruktprisene på Intellifex da? Ser skjelden noen, og kan ikke komme på priser.

Hva er fornuftig å betale for en slik? kanskje du vet... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt ann på hvilken intellifex-modell det er da. Den rimeligste er jo LTD-versjonen. Jeg solgte en gang i tiden min for 1200, kjøpte den for 1000 et halvt år tidligere. Går du noe sørlig over 1200 for en LTD er du lurt :P

Ser de går for rundt 100 dollar på ebay, mens Online og Blackface-versjonene fort ligger på 200 dollar +/-

Har forresten nettop bestilt en Tc Electronic M-One til meg selv fra eBay, du kunne kanskje og overveie den, den har en god del flere funksjoner og algoritmer enn Intellifex'en, men jeg har jo gitt 2200 for den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt ann på hvilken intellifex-modell det er da. Den rimeligste er jo LTD-versjonen. Jeg solgte en gang i tiden min for 1200, kjøpte den for 1000 et halvt år tidligere. Går du noe sørlig over 1200 for en LTD er du lurt :P

Ser de går for rundt 100 dollar på ebay, mens Online og Blackface-versjonene fort ligger på 200 dollar +/-

Har forresten nettop bestilt en Tc Electronic M-One til meg selv fra eBay, du kunne kanskje og overveie den, den har en god del flere funksjoner og algoritmer enn Intellifex'en, men jeg har jo gitt 2200 for den da.

M-One er fin den ja, men kjøpte meg en M300 foreløpig, til jeg kommer over noe jeg vil ha, og jeg evt har råd til noe bedre, om jeg trenger det, da jeg synes M300 er en fin liten maskin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.