Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

So Complicated!!!


complex

Anbefalte innlegg

Kul låt det Complex. Stemmen trenger nok litt jobbing men... litt stakato. Kansje du kan spille in låta uten sang og så øve på stemmen og synginga uten å spille samtidig. Kansje det vil hjelpe deg. Kompet er jo litt stakato og da blir ofte sangen deretter.

Men nå er ikke jeg noen expert da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt opp ny sang. Bare akustik gitar og jeg som synger. Sangen heter Complicated og er laget av Good Charlotte. Ikke bry dere om stemmen min. :P

http://www.complexband.com/akustisk.mp3

Fortsett å øve!

dette er et veldig teit utsagn. HVA skal han øve på? Når du ikke kommer med noen forslag til forbedringer så er det ikke noe poeng i å poste i utgangspunktet. Særlig ikke når du virker veldig nedlatende

------------------

tHeMuTh|n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekke så lett å ikke bry seg om stemmen når den treffer 30% av tonene

Dette var da en STERK overdrivelse synes jeg. Synes ikke det er så ille, stilarten tatt i betraktning. Skal liksom låte litt slik skeivt som det gjør her<på spissen>Dette er ikke fisefine bærum-tensing-berter-ala-frøken-bibelstripp-som-lovpriser-herren dette liksom. </på spissen> Trenger ikke å være helt in tune :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Themuthin har bare blitt maktgal . Never Mind Him the Next Few Weeks ...

Jeg synets ikke det at det er surt er det store problemet . Det er at stemmen din virker litt tilbakeholden og litt usikker .. Det er bare å synge mye , og å passe på at du ikke holder noe tilbake når du synger ... Tror jeg ... men jeg er jo ingen sanger..

Nissefixxx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

theMuthin, du overdriver minst like mye. Jeg har ikke hør orginalen, men det å treffe tonen er jo et must uansett sjanger eller atilart. Ja jeg går i tensing, ja jeg bor i Bærum, og poenget ditt er, du er proff studio-teknikker, og er sikkert mye mer vant med gode vokalister enn meg.

Og nei, du trenger ikke være glakristen for å gå i gospel (ref. annen topic)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja selvfølgelig overdrev jeg, for å få frem et poeng... at jeg ikke synes det var så ille i forhold til sjanger.

Og nei jeg er langt ifra maktgal. Tro meg :) Jeg syntes den posten til custom var å gå for langt. Som jeg har sagt FØR (før jeg ble moderator) så mener jeg at man bør ha en SAKLIG begrunnelse når man kommer med en anmeldelse av en annens låt/jobb i "studio"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.