Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Enrique Iglesias


Gnome

Anbefalte innlegg

Hehe, du har et poeng der. Spørsmålet jeg heller skulle ha spurt, var følgende: Hvorfor sang han i denne påskrudde mikrofonen når han hadde playback? Var det meningen at pulbikum skulle høre både ham og playback-stemmen samtidig, eller var det først etter at playback'en kuttet ut, og alle skjønte det var juks, at han måtte begynne å synge selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakkert var det i allefall ikke.

Aiwass: Er du sikkert på at det er dette opptaket han kommenterte i ettertid da? Det skulle ikke akkurat forundre meg om det var fake....

Jeg har ihvertfall hørt at han kort tid etter kommenterte klippet på et TV-program, og opptrådte uten playback for å vise at han ikke hadde problemer med å synge feilfritt live. En venn av meg skal visstnok ha sett det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pwn3d.

Nei, det er ikke lett å tjene penger på noe man ikke kan...

Eller, forsåvidt, så kan vel mannen å synge. Det har man vel fått bevist gjennom studiomusikken hans. Live, derimot...

Endret av schpangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live, derimot...

Du fikk altså ikke med deg at han sang feilfritt live på Howard Sterns program?

Nei

Jeg vet jo at han er en god sanger. Det skrev jeg i forrige post. Om han kan å synge rent live, vet jeg ikke noe om, ettersom jeg ikke har hørt han live. Den forrige posten var mer et kjapt svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Live, derimot...

Du fikk altså ikke med deg at han sang feilfritt live på Howard Sterns program?

Nei

Jeg vet jo at han er en god sanger. Det skrev jeg i forrige post. Om han kan å synge rent live, vet jeg ikke noe om, ettersom jeg ikke har hørt han live. Den forrige posten var mer et kjapt svar...

Man er jo ingen god sanger om man ikke synger rent live. Hvem som helst (jfr. Ashlee Simpson, Paris Hilton) kan låte bra i studio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes ikke Paris låter bra i studio heller jeg da :P

de har jo fått autotuna henne reint såklart, men utover det er det absolutt ingenting jeg klarer å se på som positivt hverken med henne, stemmen hennes eller den sangen :P

..men Ashlee er litt kul da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.