Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

UltimateGuitar.com


odd1

Anbefalte innlegg

http://www.ultimate-guitar.com/news/genera...last_stand.html

Tab/note nettsteder blir stengt som hakka møkk av MPA for tiden, fordi noen (i dress) vil tjene penger på tabs fremfor at de skal være gratis på nettet.

Mange av stedene jeg pleide å finne tabs før er stengt, så nå bruker jeg utelukkende Ultimategguitar.

Det virker som Ultimateguitar.com har tenkt til å kjempe til siste note, så la oss alle støtte dem mot de slemme kapitalistene!

http://www.ultimate-guitar.com/news/genera...last_stand.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd at jeg blir bombardert med pop-ups hver gang jeg besøker siden.

Enig. Det er noe dritt, men det er verdt det. Det er liksom en av de få gjennstående sidene med masse tabs!

Eller man kan bruke øret og ende opp som en god musiker.

Hehe. Tabs var jo helt greit da jeg begynte å spille gitar, men jeg får mindre og mindre bruk for det nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd at jeg blir bombardert med pop-ups hver gang jeg besøker siden.

Enig. Det er noe dritt, men det er verdt det. Det er liksom en av de få gjennstående sidene med masse tabs!

Eller man kan bruke øret og ende opp som en god musiker.

Hehe. Tabs var jo helt greit da jeg begynte å spille gitar, men jeg får mindre og mindre bruk for det nå.

Såklart kan man bruke øret. Jeg laster ned tabs til musikk jeg ikke har. Er det noe av den musikken jeg har tar jeg det lett på øret. Litt værre med noe man ikke har, hehe.

Enkelte sanger kan det være greit og ha tabs til, slik som sanger som raser noe helt faen av og slikt.

Endret av Mr.Mag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare synd at jeg blir bombardert med pop-ups hver gang jeg besøker siden.

Enig. Det er noe dritt, men det er verdt det. Det er liksom en av de få gjennstående sidene med masse tabs!

Eller man kan bruke øret og ende opp som en god musiker.

Hehe. Tabs var jo helt greit da jeg begynte å spille gitar, men jeg får mindre og mindre bruk for det nå.

Oi, du er så flink altså. Er nok ikke mange av ditt kaliber her i landet :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.