Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

John petrucci


Lasse J.

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fortjent...

Fordi...?

Fordi han forpester oss med kjedelig musikk. Min mening, ja. Ikke gidd å diskuter.

Temmelig snørrhovent å mene at andre ikke skal ha lov til å lage musikken de vil lage. DET er ihvertfall ikke til å diskutere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han forpester oss med kjedelig musikk. Min mening, ja. Ikke gidd å diskuter.

Slenge dritt, det tør han, men diskutere blir for risikabelt. :P

Vel..Jeg har erfaring med at det å diskutere smak, ikke går noen vei. Du kommer jo aldri til å vinne, slik at jeg må si" Ok, du har rett, jeg liker DT."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjent...

Fordi...?

Fordi han forpester oss med kjedelig musikk. Min mening, ja. Ikke gidd å diskuter.

Temmelig snørrhovent å mene at andre ikke skal ha lov til å lage musikken de vil lage. DET er ihvertfall ikke til å diskutere...

Og det har jeg sagt? Som sagt, akter å ikke ødelegge nok en tråd med meningsløs diskusjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel..Jeg har erfaring med at det å diskutere smak, ikke går noen vei. Du kommer jo aldri til å vinne, slik at jeg må si" Ok, du har rett, jeg liker DT."

Igjen tar du feil. Jeg er ingen fan av Petrucci, men jeg sier ikke at han fortjener å falle av scenen av den grunn. Det blir litt for barnslig.

Du skjønte vel ikke at det var en spøk heller, du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får vel være opp til master_k å bedømme, da det var hans kommentar opprinnelig. Og når det gjelder din mening, så må du tåle at folk vil diskuterere med deg når du først skal slenge dritt. Ganske så logisk, i grunnen.

Går det an å skrive noe på dette forumet uten å få shreddepolitiet etter seg?

Som sagt, det å diskutere smak funker ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å skrive noe på dette forumet uten å få shreddepolitiet etter seg?

Som sagt, det å diskutere smak funker ikke....

Kan du slutte å stemple folk bare fordi de har en annen musikksmak enn deg? Det er ikke snakk om noe jævla 'shreddepoliti', det er snakk om å ikke slenge dritt og så forvente at folk ikke skal reagere. Uansett hvilken artist som diskuteres.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å skrive noe på dette forumet uten å få shreddepolitiet etter seg?

Som sagt, det å diskutere smak funker ikke....

Kan du slutte å stemple folk bare fordi de har en annen musikksmak enn deg? Det er ikke snakk om noe jævla 'shreddepoliti', det er snakk om å ikke slenge dritt og så forvente at folk ikke skal reagere. Uansett hvilken artist som diskuteres.

Det jeg "slenger" ut, er ikke dritt, men meninga mi. Hvis du du synes at min mening er dritt, så er det opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får vel være opp til master_k å bedømme, da det var hans kommentar opprinnelig. Og når det gjelder din mening, så må du tåle at folk vil diskuterere med deg når du først skal slenge dritt. Ganske så logisk, i grunnen.

Går det an å skrive noe på dette forumet uten å få shreddepolitiet etter seg?

Som sagt, det å diskutere smak funker ikke....

Går det an å skrive noe på dette forumet uten å få feelpolitiet etter seg? (generelt spørsmål)

Hver gang en video av en shredder blir postet, slenges det ditten og datten om den stakkars shredderen som utøver sin musikk slik han ønsker å utøve den, og feel er da det typiske argumentet.

Og vice versa.

Tatt til det mer ekstreme, men i grunnen er det dette vi til stadighet bumper borti hver gang det er mulighet for å "diskutere" de to motpolene.

I retningslinjene burde det nesten være en oppfordring om å ikke argumentere med/mot feel. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.