Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et minne for livet: Dream Theatre konsert!!


Gnome

Anbefalte innlegg

helt enig..han er nok favoritten.

Så har jo synth markedet blitt bedre siden Moores dager.. Strykere og sånt hørtes ikke så bra ut i den tiden som nå. Ikke at det har så mye med spillingen dems og gjøre men synes det er tøft slik Rudess gjør det med strings og alt det der ( særlig på Overture )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 9 months later...

Hehe, gamle poster rocker.

Det gjorde ikke den konserten.

Husker den som en av de kjipeste konsertene jeg har vært på noensinne. Den eneste som leverte varene var Rudess, som var tøff. LaBrie vrikket litt på seg, men det ble mest komisk.

Fikk du øyekontakt med Petrucci, Gnome? Fikk ikke med meg at han så på publikum i det hele tatt. Virket som han sov.

Men bevares, det var da tight.

Og det er jo noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' gamle poster rocker.

Det gjorde ikke den konserten.

Husker den som en av de kjipeste konsertene jeg har vært på noensinne. Den eneste som leverte varene var Rudess, som var tøff. LaBrie vrikket litt på seg, men det ble mest komisk.

Fikk du øyekontakt med Petrucci, Gnome? Fikk ikke med meg at han så på publikum i det hele tatt. Virket som han sov.

Men bevares, det var da tight.

Og det er jo noe.[/quote']

Du vrikker ikke så mye mer på deg du heller. Musikken til dream theater er bra nok i seg selv uten at de hopper rundt med instrumentene på ryggen. De var kanskje ikke så bra de peleier å være sånn scene messig, men musikken de spiller krever en viss konsentrasjon som hindrer dem i å showe så sinnsykt mye. Mye lettere å spille funk og vrikke på seg en prog. metal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, min sceneopptreden er uvesentlig i denne sammenheng.

Poenget mitt er at jeg ikke synes DT klarte å gi noe til publikum...Er ikke nødvendig å hoppe rundt. For all del. Men kontakten med publikum - det elektriske- uteble. De virket uinterresserte.

Men hey, det er bare min oppfatning av konserten.

Jeg liker masse DT saker, men er ikke så stor fan at jeg liker konserten bare fordi det var de som spilte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.