Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Et minne for livet: Dream Theatre konsert!!


Gnome

Anbefalte innlegg

Kom nettop hjem fra en heller komplisert hjemferd etter å ha sett DT live i Oslo Spektrum. De spiller så og si like fett live som i studio, og rykter om at vokalisten suger live, kan bare blåses bort, dete her var dritfett for å si det mildt. Alle burde ha sett det, selg gitaren og gå på DT konsert. Uansett, hvis de følger "tradisjonene" vil de nok være tilbake på plass i 2006, så det er bare å begynne sparingen.

Dagens største minne var da jeg så Petrucci rett i øynene, og fikk da det intense blikket rett i trynet, festligt, men, det var dritkult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

åå for en sinnsyk konsert.. sto langt framme først men ble litt for heavy for meg så jeg sto litt lenger bak etter pausen.. da ble lyden ti ganger bedre og ;-)

jeg ble overasket over hvor bra Labrie sang...helt enig gnome de ryktene er bare tull...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyden på konserten var jo utrolig behagelig, perfekt nivå, sto helt intil sperringen nesten hele konserten, og det gikk helt fint, selv uten ørepropper.

Det jeg likte best med konserten, var at konserten startet 19:30, den startet da, og ikke en halv time etter, slik som på Metallica og RHCP. De hadde ikke oppvarmingsband (heldigvis) men klarte fortsatt å underholde helt til klokka ble 11. Eneste problemet mitt, var å stå intil scenen, i genser og strømpebukse, det ble varmt, og da seff dritkaldt på vei hjem.

Haha, fikk øyekontakt med Petrucci

Og så over til noe helt annet, pedalbrettet:

Skrydstrup SC-1, med én expander

Boss TU-1, tuner

En eller annen Boss Echo

Dunlop Original Wah

Dunlop Stereo Volumpedal

Det var det jeg fikk med meg, selve racket hans var dekket med et svart teppt, så det var lite å se på, kjipt nok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nilsefix: De spilte ikke fatal tragedy, du må ha sett på London setlisten..

De spilte:

As I Am

THe Dying Soul

The Mirror

Solodel

Hollow Years

War Inside My Head

Beyond This Life med jam

Through Her Eyes

Endless Sacrifice

Trial of Tears

New Millennium

Honor Thy Father

Another Day

The Great Debate

Stream of Conciousness

One Last Time

In the Name of God

Metropolis part.1

Konserten var bare sinnsyk! Sto bare et par meter unna Petrucci. Jeg fikk også øyenkontakt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev feil .Mente beyond this life. ..

Det med ryktene om labrie og sånnt som Gnome sa , det er jo egentlig sant da. Bare at til denne turneen her har det forandra seg ..

på de foregående turneene har han sunget en del surt , og har ofte tynn stemme i høyden ,, Se på dvden f.eks . MANGE sure toner ute å går der . Men som alle jeg kjente (som var mange) som var der i går sier , så har han blitt MYE bedre...

Er det sant at Petrucci har bleika håret eller?

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt: Jeg var (dessverre) IKKE på den konserten. Så, neste offer til slaktebenken, altså, vokalisten i DT synger SINNSYKT BRA uansett om han nå måtte stå på en scene eller være i studio. Den fyren jeg liker best i det bandet er han kjekken på brett,for han ser helt RÅ ut. DT er og blir det beste bandet EVER.

Ok, det var vel å ta litt i, men de er vel det ultimate beviset på at de er flinkest i verden på instrumentet ditt, så betyr at du kan lage kickassrocknroll UANSETT.

DREAM THEATER RULER !!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et døds ønske?? Hvis jeg noen gang møter deg så skal jeg trø en DT skive ned gjennom halsen din og ut gjennom ræva di, Dream Theater er det totalt beste Progressive Metal bandet som noen sinne har eksistert. Hvis du ikke liker de så kan du jo bare drite i og skrive her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.