Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Tallulah


Steinern

Anbefalte innlegg

Ok, nå skal jeg gjøre noe skikelig flaut.. :P

Synger så og si aldri, og ihvertfall ikke for andre.. Men her om dagen satt jeg og kjeda meg, så jeg lærte meg Tallulah av Sonata Arctica, og spilte inn litt av den, med egen vokal over.

Resultatet ligger her

Kom gjerne med kritikk angående vokalen, den er ikke så veldig bra at det gjør noe. Men jeg hadde det veldig morro! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en sangpedagog(IKKE VONDT MENT) å få lært deg noen øvelser for den stemmen der må du utvikkle mener jeg.

Du sang bra, du har en veldig fin klang i stemma. Det eneste du trenger er litt pusteøvelser, øvelser om støtte, bedre kontroll over stemmebåndene osv.

Du trenger strengttatt ikke en sangpedagog, men det ville vært det beste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hehe..digger den sangen..morsomt og høre din version:) kanskje litt "korte" ord noen ganger. hvertfall mye bedre enn jeg hadde greid og få til.

Som eXX0n skrev over, det er fordi han må forbedre pusteteknikken, han synger helt greit, egentlig ganske bra, men han bruker ikke lungene til å støtte opp stemmen så den blir mer fyldig og ikke så veldig stakato. Litt dårlig beskrivelse, men til alle der ute som føler at stemmen er litt ustødig, bare husk at du skal synge fra nedre del av magen.

Steinern har potensiale til å lett kunne bli en god vokalist. (Alle har det, men noen med mer trening enn andre.)

Stå på, jeg liker potensialet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.