Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Ok, nå skal jeg gjøre noe skikelig flaut.. :P

Synger så og si aldri, og ihvertfall ikke for andre.. Men her om dagen satt jeg og kjeda meg, så jeg lærte meg Tallulah av Sonata Arctica, og spilte inn litt av den, med egen vokal over.

Resultatet ligger her

Kom gjerne med kritikk angående vokalen, den er ikke så veldig bra at det gjør noe. Men jeg hadde det veldig morro! ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skaff deg en sangpedagog(IKKE VONDT MENT) å få lært deg noen øvelser for den stemmen der må du utvikkle mener jeg.

Du sang bra, du har en veldig fin klang i stemma. Det eneste du trenger er litt pusteøvelser, øvelser om støtte, bedre kontroll over stemmebåndene osv.

Du trenger strengttatt ikke en sangpedagog, men det ville vært det beste ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

hehe..digger den sangen..morsomt og høre din version:) kanskje litt "korte" ord noen ganger. hvertfall mye bedre enn jeg hadde greid og få til.

Som eXX0n skrev over, det er fordi han må forbedre pusteteknikken, han synger helt greit, egentlig ganske bra, men han bruker ikke lungene til å støtte opp stemmen så den blir mer fyldig og ikke så veldig stakato. Litt dårlig beskrivelse, men til alle der ute som føler at stemmen er litt ustødig, bare husk at du skal synge fra nedre del av magen.

Steinern har potensiale til å lett kunne bli en god vokalist. (Alle har det, men noen med mer trening enn andre.)

Stå på, jeg liker potensialet :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk gutta, veldig bra med sånne tips! Kom gjerne med flere ;)

Skulle gjerne vært god til å synge, men veit at jeg ikke er noen mester.. Men vurderer sterkt en sangpedagog, bare for å lære litt om hvordan man skal utvikle stemmen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Siste aktive tråder

• Helt enig. Som de sier i bilverden; «there’s an ass for every seat»👍.  Jeg er jo temmelig main stream i gitarsmaken, men syntes alltid det er morsomt å prøve å konvertere meningsmotstandere. Til og med captainpervo måtte innrømme at han likte ene LPen min, og han er jo skap-shredder.
    • Herlig lesing! Første ordentlige gitaren min var en Fender Stratocaster (dog med HH-oppsett), ellers har jeg oftest spilt på superstrater og V/RR-gitarer. Jeg blir fort lei av de klassiske gitarene, spesielt Stratocaster, Telecaster og Les Paul. Stratocaster er alltid spiselig, men jeg kunne aldri i verden ha tenkt meg en Tele eller en LP. Ja til mer mangfold. Også ja til at folk skal få spille på hva de vil, da, men det gjør ikke gitarforum noe mer spennende.  
    • Ja takk til begge deler. Har både Les Paul, telecaster - kunne tenkt meg en Dean ML ved siden av. Har egentlig fokusert mer på spillbarhet og det jeg liker å spille på, fremfor utseende og pris. Det er ikke alltid de fineste og dyreste gitarene får så mye spilletid, men av og til er det slik likevel. 
    • Jah, jeg har vært opphengt i LP, tele og SG (egentlig Gibson generelt) siden ung alder. Men etter fire LP’er, tre teler og fem SGer uten å bli 100% fornøyd, falt brikkene på plass da jeg kjøpte det jeg frem til da, syntes var den stusseligste gitarmodellen; en strat.    Nå har jeg slått meg til ro med fire-fem stratter. Det er dét som funker best for meg.     
    • Jaggu ble det både lyd og lys i boksen! Da må det handles inn nye tupper til loddebolten, for den jeg har nå er helt oppspist. Noen tips der for å bevare den? Neste for tur er klon klonen. 
  • http://www.BILDELERstore.co.no

• Støtt driften av GitarNorge

• Https://Www.AutoDELER.co.NO
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.