Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica Showdown


bove

Metallica  

35 stemmer

  1. 1. Hva synes du?

    • Grensesprengende
      6
    • Ekte Prog Metal
      1
    • Råføtt Heavy Metal
      16
    • Drop in the ocean
      7
    • Klisjejegere
      5


Anbefalte innlegg

Metallica er oppskrytt. Skjønner ikke at alle liker dem.

tja.. de er jævlig bra innenfor sin sjanger synes jeg, men det er ikke det jeg hører mest på :) Smaken er som baken veit du ;)

med tanke på hvor mange som digger musikken dems, så kan de jo ikke være helt ubruklige heller ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det ashlee simpson? spennende :P

nå har jo tidene forandra seg litt også da. man måtte være bedre musikere for å få så mange fans på tidlig 80-tall enn man må i dag. i dag trenger man jo ikke kunne synge engang for å få platekontrakt, bare man ser bra ut =/

samt at det er jo også forskjell på pop og metall =) tror ikke metal-fans hadde digga Paris Hilton bare fordi hu begynte med metal, men om hu hadde laget BRA metal derimot..

Jaja.. jeg tror hvertfall at man trenger litt mer ferdigheter og kvalitet innenfor sin sjanger for å klare seg i metal-bransjen enn i pop-bransjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pop bransjen generelt skiller seg ut fra de fleste andre musikalske bransjer, ved at den fokuserer kun på utseende.

Selv jeg kan innrømme at selv de mest blod Harry power metall band har mer talent i lille tåa en

det f.eks. Ashlee simpson har.

i popbransjen handler det om å ha den riktige produsenten og låt skriveren.

har du da pent utseende så handler det bare om litt flaks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.