Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar - Les Paul Standard Faded


larseko

Anbefalte innlegg

Oi, finfin gitar! Det hørtes ut som et godt kjøp til 10,000!

Sebramikker er jo hot som en varm sommerdag i grimstadskjærgården. Se bare på Slash, han er kulere enn alle her tilsammen og spiller med sebramikker.

+1. har altid sagt at slash ruler. blir forbanna når folk sier han er harry fyr som har pugga et par skalaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. jeg synes ikke zebra-mikkene kledde vintagelooken på gitaren ellers. Krom ser etter min mening best ut på gitarer som ser litt vintage ut. Zebra ser best ut gitarer med et litt mer moderne utssende. F.eks de syke lakkeringene til Zakk Wylde (har ikke sett gitarene til slash), eller hotrod/skull lakkeringene til et par av epiphones lp'er.

men ellers var det fet gitar! Gratulerer så mye.

...og det var jo ikke STYGT med zebramikker, jeg synes bare personlig at krom ser bedre ut =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gitaren der er bare helt RÅ, har prøvd den mange ganger her på Vedvik i Tønsberg! Tonen er så sinnsyk og bare smeller i trynet ditt med en DSL amp! Fy faen det er en konge LP! Grattis!

Jepp, tonen er rå, men det var vel kanskje en annen gitar og samme modell? ;-) Veldig luftig tone, og bra sustain. Så langt tror jeg at jeg liker Burstbucker Pro-pickupene, selv om jeg ser at det er delte meninger om dem. Synes jeg får helt rett LP-lyd.

Endret av larseko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Har en Gibson LP Standard, men ikke faded. Liker Burstbuckerne veldig godt igrunn.

Men vurderer å bytte dem ut i etpar SD Alnico II ellerno.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.