Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dr. Bombay returns


Jonathan

Anbefalte innlegg

Temmelig morsom type. Regner med at de fleste kjenner til den opprinnelige historien.

Han heter jo egentlig Jonny Jakobsen. En jazz musiker fra sverige. Han hadde et veddemål med noen venner om at han kunne lag et album på en uke, og få 3 hit'er ut av den!

Han fikk det fint til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så bør denne musikken ties i hjel, men jeg klarer faktisk å irritere meg over sånne ikke-artister som fikser seg masse PR og elendig "musikk" og selger 1000 ganger bedre enn hard arbeidende musikere som lager holdbar musikk som ikke går ut på dato etter halvannen måned.

Aylar er et godt eksempel på sånn ikke-artist, samt hun Tine som for et par år siden ble avslørt som mimeartist (venter bare på at aylar skal bli avslørt...). Jeg kan ikke fatte hva A&R-folka til plateselskapene tenker med (lommeboka, antakelig).

Fysj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temmelig morsom type. Regner med at de fleste kjenner til den opprinnelige historien.

Han heter jo egentlig Jonny Jakobsen. En jazz musiker fra sverige. Han hadde et veddemål med noen venner om at han kunne lag et album på en uke, og få 3 hit'er ut av den!

Han fikk det fint til.

Kult! Er jo noe alle musikere sier, men de færreste gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Er jo noe alle musikere sier, men de færreste gjør :)

Jupp! Han var helt sikker på at han kunne lage et popalbum, på EN uke! som ville slå gjennom, hardt!

Han mente at dagens musikk var så simpel at alle kunne lag det. Og han skulle bevis det for vennene sine.

Han brukte forsåvidt pengene til å finansier sin jazz kariere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.