Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitar - Ferie


GitarGuru

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal reise til Tyrkia på tirsdag. Blir borte 2 uker.

hver gang jeg reiser til utlandet å blir borte så lenge, blir jeg så psycho gitarsjuk. Går rundt å drømmer om å komme hjem får å få spilt og kosa meg igjen.

Da lurte jeg.. Er det noen her som har noen tips om hva jeg kan gjøre de to ukene jeg er borte? Bortsett fra å ta med reisegitar.. for det har jeg ikke..

Når man er borte så lenge blir man jo også ganske ute av spille formen.. hvertfall føles det sånn da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg skal reise til Tyrkia på tirsdag. Blir borte 2 uker.

hver gang jeg reiser til utlandet å blir borte så lenge, blir jeg så psycho gitarsjuk. Går rundt å drømmer om å komme hjem får å få spilt og kosa meg igjen.

Da lurte jeg.. Er det noen her som har noen tips om hva jeg kan gjøre de to ukene jeg er borte? Bortsett fra å ta med reisegitar.. for det har jeg ikke..

Når man er borte så lenge blir man jo også ganske ute av spille formen.. hvertfall føles det sånn da..

Du skal til Tyria, for svingende, hvem gidder vel da å sitte på rommet sitt og spille gitar? ;)

Men seriøst, er enig i at etter to uker blir man rusten. Men kanskje du kan legge en detaljert plan for hva du vil lære i tiden etter at du kommer hjem, eller bare suge til deg Tyrkisk musikk.

Du kan jo også skaffe deg en ukulele, reiseformat så det holder i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en traveler gitar! Den funker fint! Har den klassiske men det finnes elektriske oxo! Den låter knall og jeg bruker den mye til alt! Alikevel er det sikkert bedre å ha en billiggitar til reise. Selv om den tar lite plass og er veldig praktisk, så er den fortsatt lett å få skade på hvis du er redd for den.

04.jpg

2003-04-speedster.jpg

vern_australia.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger tar man ferie. Kan få vel så mye inspirasjon av det (senere) i forhold til om du alltid skal ha en gitar å klimpre på. Sikkert kjekt med reisegitarer hvis man reiser mye, men egentlig tror jeg det er sunt å legge av en uke eller to innimellom. Men jeg kjenner igjen følelsen, for all del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller man kan kjøpe en sånn 3/4-size gitar på Europris til 450,-, spille på den og legge den pent på strandbålet kvelden før man reiser hjem. Eller knuse den i hodet på en full bergenser/svenske. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.