Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Joe Satriani


GitarGuru

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Syns det er rart/underlig å høre på 'fjortisser' som sitter rundt omkring med sin nyinnkjøpte Ibanez og har lært seg en par fraser med Dream Theater, kan si att Satriani, Malmsteen og Vai er dårlige gitarister.Du boffen kan jo ikke engang fortelle hva som r så dritt-dårlig Satriani gjør, du har bare sett det på opptak rundt omkring. <_<

Syns det blir for dumt............

Jeg kan være enig att de til tider kan bli litt kjedelig i lengden å høre på ,men nå kalle de for dårlige gitarister er vell å trekke den LITT langt ;)

Jeg er ikke "fjortiss", men jeg synes alikevel at musikken er dårlig. Satriani er absolutt en habil gitarist, men gitarister som soloartister blir ofte kjedelig for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes satriani er kul på alle måter, men nå elsker jeg all instrumentalmusikk. det at han blir kjedelig må jeg si meg uenig i, sett i forhold til f.eks. michael angelo, som er absolutt smakløs. jeg vil heller høre 5 min. med ronking fra satriani.. B)

Endret av jensosh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satriani er mere en blues/rock-gitarist enn en heavygitarist.

Han sier selv at det viktigste er å lage bra låter.

Han finner ikke "krevende" låter noe spennende bare pga de er "krevende".

Han var nok mere eksperimentell de første årene, men slik synes jeg mange musikere er.

De første årene har de enormt med materiale som de ønsker å få gitt ut, og ofte er dette

veldig mye helt forskjellig. Senere så finner man sin stil og holder seg mere til den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satriani er utrolig flink og jeg hadde digget det om han hadde prøvd seg litt innen jazz-sjangeren.

Om han er en flink gitarist eller ikke er ikke et diskusjonstema, for det er han.

Om han lager bra musikk, derimot, kan absolutt diskuteres. Men siden det blir nesten som å diskutere om ost er godt eller ikke, er det like greit å bare la det ligge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.