Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

lære meg å spille raskt


Max

Anbefalte innlegg

Prøver å øve inn fart selv jeg også. En ting jeg har lært er at teknikk og hvordan man øver er kjempeviktig. Kjøpte nettopp en bok skrevet av Troy Stetina: Speed Mechanics For Lead Guitar som jeg synes er ypperlig hvis man vil lære å spille fortere. Anbefaler at du skaffer deg den.

Hurtighet er tydeligvis et sårt tema her. Hver gang temaet dukker opp, renner det over med syting. Jeg tror ikke han har interesse av å høre at å spille fort høres ut som grøt og er ubrukelig og bla bla bla bla. Jeg vil lære å spille fort for å bli bedre på gitar, få bedre teknikk, fordi jeg synes det er et greit aspekt ved gitarspilling å beherske og fordi jeg synes det er tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hurtighet er tydeligvis et sårt tema her. Hver gang temaet dukker opp, renner det over med syting. Jeg tror ikke han har interesse av å høre at å spille fort høres ut som grøt og er ubrukelig og bla bla bla bla. Jeg vil lære å spille fort for å bli bedre på gitar, få bedre teknikk, fordi jeg synes det er et greit aspekt ved gitarspilling å beherske og fordi jeg synes det er tøft.

Jepp. Synes det er helt unødvendig av noen her å kun kommentere at de ikke liker shredding, ikke kan shredde, og aldri har øvd på det, uten å legge ved noe som helst av råd eller øvelser. Noen synes vel at det er kult å fortelle andre hvor mye man suger, men man behøver virkelig ikke å putte det i andre sine tråder.

Forresten, Stetinas bok er kanskje den mest lovpriste boken på dette området. Jeg har ikke lest den selv, men jeg har sett instruksjonsvideo av Stetina, og han er en dyktig lærer. Tror nok at den boken trygt kan anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.