Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan anyone..............


irodo

Anbefalte innlegg

Har ikke prøvd den men jeg bare slenger ut noe:

(Ingen effekter)

Kompressor: 0

Bass: fullt

Mid: Rikelig

Terble: Litt, til du hører anslaget eller hva jeg skal si

Gain: Ikke distortion, bare skru til det låter varmt og fint. Evt. sånn at det låter litt sprengt.

Prøv alle "ampene", gjerne de med klassiske navn.

Endret av AXL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leker litt med V-ampen min inni mellom. Synes det er ganske bra lyder i den, i hvert fall prisen tatt i betraktning. Men jeg spiller ikke den type musikk som du nevner ovenfor, så jeg vet ikke helt om jeg kan hjelpe deg med lyder.

Behringer har vel sine svin på skogen, men V-ampen er et brukbart verktøy til nesten ingen penger. At de som bruker utstyr som koster det tidobelte, har behov for å rakke ned på den kan jeg forsåvidt forstå... men bryr jeg meg? Eh... nei. :rolleyes:

Men hadde jeg brukt 6 ganger så mye penger på utstyr med det rette navnet for å få en marginalt bedre lyd, så hadde vel jeg også følt litt behov for å rakke ned på V-ampen... B)

Jada... jeg spissformulerer litt... Men det er nå litt sant det jeg skriver, også! :P:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V-ampen funker greit til øving, og er kanskje også noen av effektene som kan brukes live.

Men basspod er sånn ca. 100 ganger bedre. A/B test dem en gang. Det er vanvittig stor kvalitetsforskjell....

Feit rockelyd? Tja, kjør på med gain til lyden ligger oppunder grensen til at det vrenger...Kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.