Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

nytt maiden album!


johannes

Anbefalte innlegg

ja, nå er musikkvideoen til den første singelen, the reincarnation of benjamin breeg sluppet. du kan se den her.

gleder meg som en unge til det nye albumet!!!

edit: er det ikke noen her på GN som driver maiden norway? knall side! :)

Endret av johannes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personleg synest eg brave new world er mange hakk betre enn DOD. DOD er ei heilt grei plate, men manglar sårt gode soloar. KOr tid kjem nye albumet ut?=

Enig. Brave New World nærmer seg de gamle store synes jeg, og er Maidens klart beste siden Seventh Son skiva.

DoD var ingenting i forhold til BNW, men heller ikke så ille, kanskje den neste beste siden Seventh med unntak av enkeltlåter på album som Fear of the Dark og No prayer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

the reincarnation of benjamin breeg.

edit: er det ikke noen her på GN som driver maiden norway? knall side! :)

Stemmer det, takk for skryt!! :D

Ser du hører til i Trøndelag no'n plass, vi skal på turné med NRK Petre's PYRO i høst, og besøker bl.a. Trondheim; det blir masse god rock, damer og øl, og selvsagt en fet rockequiz som vi skal være med på - og trenger hjelp av et par-tre rocke-kjennere!! Å være fan av Maiden er et selvskrevet kriterie når man stiller på Maiden Norway laget ;) Send meg en mail eller no' hvis du vil henge deg på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.