Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Marshall Slash, eller Marshall JCM800


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en slik amp for kjøp i slutten av august, starten av september.

Er fortrinnsvis på utkikk etter Slash toppen, eller evt Silver Jubilee topper, men de er det ikke flust av rundt om.

Av JCM 800 vil jeg helst ha 2203 serien, evt en 2204, er ikke interessert i noe annet.

Hvis noen har noe de vil selge, og kan vente til da så send PM.

Om man ikke kan vente så send alikevel, så skal vi se hva vi får til av penger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 2204 til salgs på musikkweb nå. Har også sett et silverjubilee stack på finn.no for en uke eller to siden, sjekk, kan hende det ikke er solgt.

På svenske www.vendolin.se er det annonsert en silver jub topp :D

Jo, takk for svar:) 2204'en synes jeg er for dyr. Frister faktisk mer med 14000k for silverjub toppen enn 8k for 2204. Har tatt kontakt med svenskene, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde komme i nærheten med en 2205/2210...er vell noe av det samme som Silver Jub/Slash sig.

Tja... men vil egentlig ikke ha det. Men har lyst på både 2203/2204 og Slash signen, så må begynne et sted:)

Slashtoppen/Silveren låter best, men 2203/2204 er også knallamper. Har aldri helt fått samme tak på 2205 osv. Men det er vel og blir smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt 2210, og har en Jubilee nå, og de er faktisk veldig like. Plugga Jubilee'n inn i G12-75 kabinettet (som jeg brukte til 2210'en) og lyden var ganske lik som når 2210'n var kobla til. Halve "Jubilee lyden" ligger i Vintage 30 høytaleren, så en 2205/2210 med Vintage 30 vil nok hørres bra ut (fikk aldri prøvd det selv men, lyden var lik med G12-75 kabet hvertfall).

Men Jubilee'n har mye bedre clean-kanal, om det er viktig. 2210'n sprakk med engang du skrudde opp lyden litt. Får jo en bra mild overdrive/blues tone ut av det, men om du må ha en ok clean så er nok ikke 2210 tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.