Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

TOOL på Quarten!


Greasykid

Anbefalte innlegg

Noen flere som var der. Maynard var i det spøkefulle humøret virket det som. Han presterte jo å si mer enn 5 ord tilsammen.

Uansett, konserten var en maktdemonstrasjon uten sidestykke. Savnet kanskje flere låter fra den siste plata, men det gjorde også at det var plass til flere av klassikerne.

Kommer med setliste snart...

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var også å så konserten på Quart og det er uten tvil den beste konserten jeg noensinne har sett. Hadde det rett og slett helt himmelsk der jeg sto og nøt hele seansen...

Eneste som var litt kjipt var at det virket som om Tool ble fornærmet for han kjøttpøkken som løp inn på scenen. På roskile hadde de visttnok avsluttet med Rosetta Stoned, den var vel den som manglet i setlista de spilte på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jezzda! Her kommer full setliste. Gutta kunne med hell dratt et par låter til, men jeg skal for all del ikke klage. Er storfornøyd med det vi fikk!!

Stinkfist

The Pot

46 & 2

Jambi

Schism

Sober

Lateralus

Opiate

Vicarious

Ænema

Høydepunktene for min del er nok 46&2 pluss Lateralus. Låter som virkelig er noe og gjør at rockefoten nesten gikk ut av ledd en stund... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komboen syke animasjoner på storsjermene, et lysshow fra helvete og et enormt tight art-metalband gjør seg så jævlig.

Det var akkurat dette som fikk meg til å forlate Tool konserten på Roskilde i 2001, etter ca en halvtime. Maken til kjedelig show harjeg faktisk aldri sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komboen syke animasjoner på storsjermene, et lysshow fra helvete og et enormt tight art-metalband gjør seg så jævlig.

Det var akkurat dette som fikk meg til å forlate Tool konserten på Roskilde i 2001, etter ca en halvtime. Maken til kjedelig show harjeg faktisk aldri sett.

Da var det ikke akkurat dette som fikk deg til å forlate konserten, da.

Og pell deg ut fra tråden, la heller oss som liker bandet få diskutere litt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komboen syke animasjoner på storsjermene, et lysshow fra helvete og et enormt tight art-metalband gjør seg så jævlig.

Det var akkurat dette som fikk meg til å forlate Tool konserten på Roskilde i 2001, etter ca en halvtime. Maken til kjedelig show harjeg faktisk aldri sett.

Da var det ikke akkurat dette som fikk deg til å forlate konserten, da.

Og pell deg ut fra tråden, la heller oss som liker bandet få diskutere litt her.

Jo det var akkurat dette. Jeg drar som regel på konsert for å se et band, ikke en mørk scene med bilder på skjermene, da kan jeg like så godt se en dvd eller høre på skiva.

Og jeg kan vel saktens diskutere hva jeg vil. Pass deg, jeg vet hvor du bor :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du hadde visst litt om Tool, så burde du vel være litt forberedt på hvordan konserten kanskje kom til å bli...?

Ja, skal innrømme at mine forkunnskaper om bandet den gangen ikke var større enn at jeg hadde hørt Lateralus og Ænima.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.