Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har hørt om denne typen hjemmestudio?


Anbefalte innlegg

Har fått tilbud på denne lille niftige saken for 4000 og da får jeg med en Cry-Baby-pedal og en Studiomic med popfilter, kabel og stativ. Noen som har dette og kan anbefale dette? Det er nok en smule vanskeligere og sette seg inn i en slik enn et redigeringsprogram, men det er jo bare sånn man tar etter hvert. Jeg syns det høres lurt ut, men ville jo bare høre. Da slipper jeg stresset med og finne meg mic, stativ, lydkort, høytalere, evt, mikser osv....

Trykk på denne og så: -> Harddiskopptakere -> ZOOM Portastudio -> Zoom 1608 Harddisk recorder med brenner

Endret av Peruperu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den og kan anbefale den. Har alt en trenger for å recorde, og får ting til å høres "profft" ut. Det eneste som ikke er veldig bra er at gitarforsterkersimuleringene, spesielt vreng-lydene, ikke er veldig bra. Men det er jo som kjent smak og behag, og du trenger jo for all del ikke bruke dem. Bare sett mikken inntil forstrekeren din og trykk "bypass" i effektseksjonen på opptakeren.

Du får alt du trenger her; Reverb, EQ, Chorus, Delay (med muligheter for å innstille alt mulig), Pan osv. Den har også mer enn nok spor til å ta opp på, med mindre du skal bruke 20 gitarerspor i en sang :D I tillegg er det plass til svært mange sanger på hardisken og brenner funker fint når du har satt deg inn i hvordan den funker. Det eneste som kanskje er et lite minus er at du kun får brukermanual på engelsk. Det var ikke noe problem for meg, men jeg har sett andre klage over det. Ikke at jeg helt kan forstå det men; det er jo svært forståelig skrevet. Dessuten har den gode vokaleffekter også...

4000 er en SVÆRT, EKSTREMT, UTORLIG (osv) god pris på denne opptakeren og jeg ville slått til hvis jeg var deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.