Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Metallica/St Anger


complex

Anbefalte innlegg

  • Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Med en gang St Anger kom ut hatet eg det. Og syntes det var rett og slett drit. Men må innrømme at etterhvert som eg har hørt litt på det så e det blitt bedre. Men metallica kvalitet e det iallefall ikkje. Kult opptak forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater St Anger , jeg er ikke noe opprinnelig metallica fan heller da. Men herregud for en drittplate. Usj !! Dårlig skarplyd , talentløse låter ... Ekkelt ..

Fikk ikke akkurat frysninger av det der gitt.. Kjedelig riff ..

Det blir lissom ikke mindre fantasiløst .. Hehe .. Men det er jo ikke DIN skyld da.. Eneste som blir din skyld er vel fort at det er litt lite mid i lyden din..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater St Anger , jeg er ikke noe opprinnelig metallica fan heller da. Men herregud for en drittplate. Usj !! Dårlig skarplyd , talentløse låter ... Ekkelt ..

Fikk ikke akkurat frysninger av det der gitt.. Kjedelig riff ..  

Det blir lissom ikke mindre fantasiløst .. Hehe .. Men det er jo ikke DIN skyld da..  Eneste som blir din skyld er vel fort at det er litt lite mid i lyden din..

Nilsefix

så enig så enig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke at St. Anger var så veldig bra, faktisk så syntes jeg at de nyeste cdene til Metallica er ganske dårlige, men når jeg var på Metallica konserten hvor de spillte noen av sangene til St. Anger så var det drit tøfft. Jeg syntes at de er tøffe live sanger! Var det noen andre som var der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes ikke at St. Anger var så veldig bra, faktisk så syntes jeg at de nyeste cdene til Metallica er ganske dårlige, men når jeg var på Metallica konserten hvor de spillte noen av sangene til St. Anger så var det drit tøfft. Jeg syntes at de er tøffe live sanger! Var det noen andre som var der?

Nei.. Men skulle ønsket jeg var der :)...

De er konge live, jeg liker best live dvden av st anger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at St. Anger var fullstendig rompe til å begynne med. Etter å ha hørt gjennom plata et par 10 gangar klarte eg likevel å finne en viss sjarm. Men det er self heilt annerledes enn gamle gode metallica.

På konserten i spektrum var rett og slett alt rått!!! Sto på 1. rad og fikk tak i plekteret til kirk (som no henge innramma på veggen), som nok gjorde det til en enda større opplevelse! Kjem aldri til å glømme det iallefall...... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff den .. har sett den videoen ..

De er litt kule på scenen til tider . Og Kirk Hammet er konge kul med kort hår :D

Tøffe er at de kaster gitarer i publikum . Det er en tradisjon alt for få holder på .. Tilogmed Vai har slutta med det :(

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.