Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger tips til rekvisitainnkjøp i Arendal eller omegn


Anbefalte innlegg

Hei,

er på ferie i Arendal og tok med meg en gitar så jeg skulle ha noe å klimpre på i sola. Tenkte jeg skulle plukke opp en MS2 når jeg kom ned hit, og hadde visst ikke plekter i kassa likevel. Siden jeg ikke er så veldig kjent her nede, ville det vært fint om noen kan komme med tips til hvor jeg kan finne noe slikt? :-)

Cheers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant frem til både musikkhjørnet i Arendal og han karen i Grimstad, pluss enda ei sjappe i Arendal - som riktignok ikke hadde VELDIG mye til gitarister, noen plektre, strenger og slikt bare... de var derimot VANVITTIG hyggelige der, så jeg endte opp med å kjøpe et par tabs bøker der rett og slett fordi de fortjente litt businesss. Schlagerkompaniet eller noe slikt heter de.

Musikkhjørnet er noe bortimot den minst serviceinnstilte musikksjappa jeg har satt mine bein i, selv om de hadde et par tøffe økser og litt stæsj fikk jeg rett og slett ikke lyst å bruke noe penger der.

Når jeg endelig endte opp i Grimstad fikk jeg DAGENS handleopplevelse. Kom inn like før stengetid i sikkert 30 grader, og ble behandlet som kongen selv av en som VIRKELIG kunne sakene sine! MS2 hadde han ikke, derimot var han kjapt fremme med Fender sitt alternativ, og gav meg en fin pakkepris på den, kabler og en haug plektre.

Min anbefaling er da som følger, for de som er i denne regionen og trenger no' stæsj: stikk til Grimstad ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma her, hver bidige gang jeg er på Musikkhjørnet er den instrument avdelinga stengt, fordi han som styrer inne er "i Oslo og henter varer". Ingemann derimot. ;)

Var nettopp der borte med øksa mi og skulle ha den på service, men så ombestemte jeg meg for å spare pengene til pedal, men han ordna strengehøyden og smurte den gratis allikavel han. (: Også for et halvt år sida bytta han pickuper i Les Paul'en gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.