Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vurderer et tilbud, trenger hjelp


The Floyd

Anbefalte innlegg

det var et bra tilbud, men vil du være fornøyd med forsterkeren? hva med gitaren?

Kjøp deg Jackson, så blir du fornøyd (H)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsterkeren kan du jo selge rett etterpå for en tusing og to. Hvis ikke du liker den da..

Selv hadde jeg heller begynt å lete etter brukt. Du kan få en LP Studio for under 10k. Eller du kan lete etter Greco eller Tokai LP'er. De knuser Epiphone, og flere av dem er like gode (om ikke bedre) enn enkelte Gibson. Bør da helst være fra 70-80-tallet, de nye er også gode men ikke like gode. Fås for 7000,- og oppover. http://www.feedback-workshop.com/ er den eneste jeg vet om som selger Tokai og Greco, men sjekk bruktmarkeder også.

Har selv en Tokai LP fra '82 og den er dritgod! Vært å sjekke ut hvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det mange ikke tenker på (fordi de ikke spiller live, kanskje?) er at om man skal på en spilling, er det ofte mulighet for at lydmannen har med seg en rørMarshall eller noe. Vet ikke hvor gammel trådstarter er, men om det er snakk om type UKM, ungdomskonsert med flere band etc, er det ofte en amp på scenen av grei kvalitet. Da ville jeg heller hatt med en god gitar, som låter jevnt og fett, enn en billiggitar fordi jeg la masse penger i en amp som kanskje bare står på øveingslokalet eller hjemme.

Jeg tror du gjorde et greit kjøp. Om du skulle finne ut at du etter hvert vil ha mer forsterker, er det forholdsvis greit å selge den forsterkeren til noen som kanskje skal kjøpe sin første amp, og spare opp litt til en dyrere variant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.