Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spille om natta


Æljen

Anbefalte innlegg

BTW, jeg skjønner ikke de som klarer å stå opp om morningen klokka 5-6 og øve teknikk,men all ære til dere som gjør det.

Gitar er det siste jeg tenker på når jeg står opp om morningen ,gjeeeeeeeeeeeeeeeeesp!

Gitar er relativt avslappende å spille i forhold til trompet. Jeg begynner på jobb 11 imorgen. skal stå opp 8 å spille... :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen her. Blir mest kreativ og spiller bedre om natta. Som andre har sagt, så må jeg noen ganger bare stå opp og spille litt etter jeg har lagt meg, og da blir det som oftest et par timer med spilling før jeg får lagt meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen her. Blir mest kreativ og spiller bedre om natta. Som andre har sagt, så må jeg noen ganger bare stå opp og spille litt etter jeg har lagt meg, og da blir det som oftest et par timer med spilling før jeg får lagt meg igjen.

samme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler også at jeg spiller bedre om natta. kanskje det er på grunn av roen og at man får konsentrert seg skikkelig uten å måtte høre på all slags mulige støykilder slik som naboer med gressklippere, mødre på kjøkkenet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

føler også at jeg spiller bedre om natta. kanskje det er på grunn av roen og at man får konsentrert seg skikkelig uten å måtte høre på all slags mulige støykilder slik som naboer med gressklippere, mødre på kjøkkenet osv.

Nja! Jeg har ingen umiddelbare naboer som jeg merker støy fra men jeg føler at nattspilling gir meg mer for det.

Endret av Æljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er generelt mer kreative på natta og mer konstruktive på dagen. Så vet dere det.

For min del er det også litt det at jeg liker å spille når jeg egentlig skal gjøre andre ting. Jeg lagde f.eks en sang rett før jeg skulle på noe skole dritt og tok den opp da jeg skulle lese til eksamen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Melder meg inn i klubben jeg og....

Alt kreativt arbeid, både skrive, grafisk design, komponere musikk, problemløsning (programmering og andre former for strukturplanlegging) osv osv funker mye bedre på natta. Rundt kl 23 pleier jeg å få sånn kreativ-kick, hvor jeg bare må lage et eller annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.