Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor ble "spiral"-kablene av?


AutoMats

Anbefalte innlegg

Jeg ser sjelden disse gitarkablene som ser ut som telefonledninger - er de dyre, eller er de ikke å oppdrive?

Etter min mening er de mye bedre en vanlige, rette kabler, siden de kan strekke seg langt i tillegg til å gå tilbake til sin opprinnelige form når det trengs.

Jeg tok ledningen fra et gammelt herpa øreklokkesett og lodda på en jack i den andre enden og fikk en super gitarkabel. Aldri mer kjerv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

yepp.. det er jo derfor man ikke ser "spiral" kabler for tia.. de ble for det meste brukt live, pga. lengden og at artisten kunne bevege seg fritt. nå går det jo for det meste i trådløst. jeg har ihvertfall ikke behov for 15 meter med snurrekabel på rommet mitt :P de låter forøvrkig ikke bedre enn vanlige "rette" kabler heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker spiral kabel, den er jo ikke noe dårligere enn en vanlig rett stygg dum kabel!

rett stygg dum faktisk, hoho.

kommer an på kablene det. med mindre du har lagt endel penger i kablene dine, skal det ikke lange kablene til før signaltap begynner å bli aktuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker spiral kabel, den er jo ikke noe dårligere enn en vanlig rett stygg dum kabel!

rett stygg dum faktisk, hoho.

kommer an på kablene det. med mindre du har lagt endel penger i kablene dine, skal det ikke lange kablene til før signaltap begynner å bli aktuelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.