Web Analytics
Jump to content

ESP og LTD

Anders666
 Share

Recommended Posts

bare lurer på hva som er forskjellen på ESP og LTD gitarer. er det slik at LTD lager kopier av ESP sine gitarer?

er vel samme opplegget som gibson/epiphone billigere material som blir brukt..

tror ik ltd trenger vere dårli av den grunn er da masse mer eller mindre

kjendte band som bruker ltd har eg sett...

Edited by SvartaTosten

Mener man annerledes er man en tosk. Hørte noen si at ESP versjoner er bare tull for å lure penger ut av folk, gitarene er jo helt like. Dette vil da være en idiot.

Ja, jeg har en ESP Eclipse, og den er LETT mye bedre kvalitet enn min gamle Gibson LP studio. Alt er bedre :D

ESP er veldig bra, LTD er vel omtrent i klasse med Ibanez i samme prisgrupper?? Sånn ca.. Og det er mer enn bra nok for alle som ikke skal på verdensturne.

• 3 weeks later...

ke2: Hvis du finner en LTD til 30.000 kroner, kan du godt si at de ligger i samme prisklasse som Ibanez :P

Jau :D

Jeg tenkte på EC1000 kontra RG 550 etc... Ibanez og LTD som koster omtrent det samme, er vel av omtrent samme kvalitet også, var det jeg mente.

ke2: Hvis du finner en LTD til 30.000 kroner, kan du godt si at de ligger i samme prisklasse som Ibanez :P

Jau :D

Jeg tenkte på EC1000 kontra RG 550 etc... Ibanez og LTD som koster omtrent det samme, er vel av omtrent samme kvalitet også, var det jeg mente.

Har du en KE2?

Det har jeg lurt på lenge.