Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez JEM10th


Greasykid

Anbefalte innlegg

er det nå vi skal starte enda en diskusjon om hvorvidt den nye markedsplassen er bedre eller dårligere enn den forumbaserte..?

dette er en greie for spesielt interesserte, ikke noen som kikker innom markedsplassen fordi de kanskje skal ha ny fjøl. det er også en greie det faktisk går an å ha en nogenlunde sunn diskusjon rundt, som man heller ikke får på markedsplassen.

jeg syns vi kan beholde markedsplassen, men også innføre den gamle forumbaserte igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

jeg hadde bytta den mot min heartfield talon 2.... er btw ibanez som har lagd den for en stund tilbake :wub:

trenger ikke å være noe geni for å vite hvem årstall gitaren er lagd i B) (hehe skrev posten litt for fort)

post-246-1151503587_thumb.jpg

Endret av kirk hammet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde bytta den mot min heartfield talon 2.... er btw ibanez som har lagd den for en stund tilbake :wub:

trenger ikke å være noe geni for å vite hvem årstall B)

hvem årstall? :-P

sorry, skal ikke klage...er sikkert den som skriver mest feil på forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidetracking:

Vil ikke starte ny post på markedsplassen siden jeg enda ikke vet om jeg vil selge.

Hæ? Du vil selge, bare prisen er riktig. Hvis tråden ikke passer på markedsplassen bør markedsplassen endres. Denne type markedsundersøkelse, dvs jakt på kunder, har ingenting under generelle diskusjoner om gitarer å gjøre.

Selvfølgelig selger jeg hvis prisen er riktig. Så langt har ingen kommet med noen tilbud. Det kan jo sikkert være fordi jeg ikke har satt noen minstepris. Men her får folk vurdere litt selv, og så komme med et evt. tilbud. Jeg er bare interessert i om det finnes noen interesserte der ute.

Jeg skal være så ærlig å si at jeg ikke har sjekket ut den nye markedsplasse særlig godt enda. Grunnen til at jeg ikek har sjekka det ut i forbindelse med denne gitaren er som nevnt at jeg ikke vet om jeg vil selge. Da syns jeg det blir litt feil å legge ut en annonse om at jeg selger gitaren. Pluss at jeg liker forumet veldig godt. Her tror jeg det er lettere å holde en dialog med de som er interesserte. Sikkert mange som lurer på de sammen tingen, og hvis jeg da svarer på et spm. en gang så slipper jeg det neste gang. Hvis folk leser poster vel å merke...

Det ble en mye lenger post enn planlagt.

Hvis folk absolutt vil ha en minstepris, så er jeg villig til å selge dyret fo 18.000,- Dette er ingen annonse, men litt tilfredsstillelse til de som "bare kikker litt"... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidetracking:

Vil ikke starte ny post på markedsplassen siden jeg enda ikke vet om jeg vil selge.

Hæ? Du vil selge, bare prisen er riktig. Hvis tråden ikke passer på markedsplassen bør markedsplassen endres. Denne type markedsundersøkelse, dvs jakt på kunder, har ingenting under generelle diskusjoner om gitarer å gjøre.

Selvfølgelig selger jeg hvis prisen er riktig. Så langt har ingen kommet med noen tilbud. Det kan jo sikkert være fordi jeg ikke har satt noen minstepris. Men her får folk vurdere litt selv, og så komme med et evt. tilbud. Jeg er bare interessert i om det finnes noen interesserte der ute.

Jeg skal være så ærlig å si at jeg ikke har sjekket ut den nye markedsplasse særlig godt enda. Grunnen til at jeg ikek har sjekka det ut i forbindelse med denne gitaren er som nevnt at jeg ikke vet om jeg vil selge. Da syns jeg det blir litt feil å legge ut en annonse om at jeg selger gitaren. Pluss at jeg liker forumet veldig godt. Her tror jeg det er lettere å holde en dialog med de som er interesserte. Sikkert mange som lurer på de sammen tingen, og hvis jeg da svarer på et spm. en gang så slipper jeg det neste gang. Hvis folk leser poster vel å merke...

Det ble en mye lenger post enn planlagt.

Hvis folk absolutt vil ha en minstepris, så er jeg villig til å selge dyret fo 18.000,- Dette er ingen annonse, men litt tilfredsstillelse til de som "bare kikker litt"... ;)

M

vet ikke om du fikk pm(?), men har i allefall en les paul standard plus...bare slå av en mail eller pm eller whatsoever om det er noe interesse for bytte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gav deg jo et tilbud igård hvis du scroller litt opp på siden :)

Hvis du scroller og bruser litt gjennom postene mine, så kommer du til å oppdage at jeg er på utkikk etter en Gibson LP. Gitaren din er sikekrt fin dn, men ikke noe for meg... ;)

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.