Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ibanez JEM10th


Greasykid

Anbefalte innlegg

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hvordan er den å spille på? Har du bilder av signeringa? Var det du som fikk den signert? Spilte Steve Vai på gitaren før eller etter han signerte den?

Gi meg korrekte svar, så er jeg veldig interessert. ;)

Å spille på den gir en følelse av himmel mellom fingrene. De bokstavelig talt bare flyr over strengene.

Er ganske sikker på at jeg kan skaffe bilder av signeringa siden du spør... ;)

Sjefen sjøl har spilt på den ja, men om det var før eller etter signeringa husker jeg ikke. Jeg var jo faktisk rett i nærheten når det skjedde. Men hvis du vil, så kan jeg helt sikkert klare å fremskaffe korrekte svar. Kjenner fortsatt han som solgte meg gitaren. Regner med han er villig til å bidra med info... ;)

Legger ved et par bilder til som folk kan kikke litt på...

JEM1004.jpg

JEM1003.jpg

JEM1002.jpg

M

Endret av Greasykid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en vakker gitar.. Skal du ha mye for den da?

Som sagt så vet jeg ikke om jeg skal selge den enda, men kommer det rette budet så skal du ikke se bort i fra at jeg selger den...

Det er en JEM10 til salgs på jemsite.com nå om dagen. Den er priset til 4000USD Det skal nevnes at den er såkalt "mint" utgave. D.v.s. at den ser ut som den kommer rett fra fabrikken. Min derimot har blitt brukt og den er ikke like fin som da den kom fra fabrikken. Hvisk noen virkelig skulle være interessert så kan jeg alltids fikse flere bilder evt. kikking og prøvespilling.

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantert mange som vil ha gitaren, problemet er vel bare pris. Personlige synes jeg det er en av de tøffeste Ibanezgitarene ( jeg er ikke noe fan av Ibanez)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette gitaren som stod på 345 en gang i tiden? I tilfellet er det vel den med ulakkert hals...?

Jeg kan bekrefte at den stod på Treffa en kortere periode for, ja... Lenge siden. :) Ulakkert hals medfører riktighet. Smør, om jeg så skal si det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette gitaren som stod på 345 en gang i tiden? I tilfellet er det vel den med ulakkert hals...?

Jeg kan bekrefte at den stod på Treffa en kortere periode for, ja... Lenge siden. :) Ulakkert hals medfører riktighet. Smør, om jeg så skal si det. :)

Hvordan kunne jeg ikke se den?? :blink: Er jo der daglig og ser :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette gitaren som stod på 345 en gang i tiden? I tilfellet er det vel den med ulakkert hals...?

Jeg kan bekrefte at den stod på Treffa en kortere periode for, ja... Lenge siden. :) Ulakkert hals medfører riktighet. Smør, om jeg så skal si det. :)

Hvordan kunne jeg ikke se den?? :blink: Er jo der daglig og ser :unsure:

Veldig lenge siden den befant seg på Treffa. Gitaravdelinga var i kjelleren, det er noen år siden de flytta. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.