Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar dukket opp på den lokale sjappa her om dan !


Nilsefix

Anbefalte innlegg

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau , jeg var skeptisk til den når jeg satt med ned med den .

Men når jeg spilte litt , særlig med 50-50 mix piezo og elektrisk , og knota med no sampling pga at du kan lage fet "tromme"lyd på piezo broen , for da får du jo mye mer signal om du slår der med en finger ellerno .. litt delay , så blir alt bra..

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...

Det der er en sånn gitar som sikkert er vannvittig bra og i sannsynligvis utrolig prisgunstig, men som lider av det problemet at de kommer fra et merke som ikke har bygd opp like mye cred i mye annet en de kretsene for spesielt interresserte... Veldig synd om de ikke klarer å bryte ut av det når de lager så gode gitarer.

Men jeg må innrømme at jeg ville gått for fenderen min framfor Godin'en.. Telen er sikkert ikke like "bra", men en ting er at telen bare passa meg som hånd i hanske, noe anna er at jeg oppfatta Godin'en som litt for sær... Litt "lunkent" merke og litt oddball form på øksa gjorde sitt til at jeg slo to tre akkorder på den og gikk videre :P Merke er det vel egentlig ikke noe galt med... Har en Seagull akustisk, og de er jo laga av Godin, men de elgitarene er kanskje for folk som ikke er så jålete som meg og som helst vil ha et "ikon"...

Men sannsynligvis er sabla bra gitar med ufortjent lite oppmerksomhet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den blå/sorte Godin'en var finest. Lignet litt på den ene PRS-modellen.

Men at hver gitar er unik slenger jeg meg lett på! Da jeg kjøpte min akustiske, som slett ikke var noen stor invistering, så ba han kompisen min som jobber i sjappa meg om å prøve 3-4 gitarer. Jeg hadde aldri tenkt på det før, men selv om det er samme modell så va følelsen med hver gitar forskjellig! Det er litt rart, for alle var like.

-se kroff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nlsfx;

Du kan ikke komme her å påstå at andre skal føle akuratt det samme som deg når de har sitt første møte med gitarene du henviser til. Folk er individer, og du skal ikke se bort i fra at det finnes plenty med folk som har hatt en tilnermet opplevelse som du beskriver når det gjelder Ibanezgitarer. I utgangspunktet hadde jeg planer om å kjøpe en Ibanez RGT2020, men etter jeg testa en Ernie Ball John Petrucci Mystic Dream m/peizo ble jeg solgt. Den stråler av karma, har et fantastisk utseende samt den oppfyller alle mine behov. Det er bare sånnt man vet når man treffer gitaren i sitt liv. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.