Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny gitar dukket opp på den lokale sjappa her om dan !


Nilsefix

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg kom over en ny erfaring innen gitar her om dagen .

Jeg valset inn i gittarsjappa nedi byen her , og kom over en Godin

http://www.godinguitars.com/godinsolidaccolor.htm <- den svarte , og uten plekterbrett.

Den har Piezo , deilig deilig hals, ganske lettspilt :

OG DEN LÅTER HELT AMAZING!!

det er den gitaren bortsett fra wolfagngen min jeg har spilt på som har mest sjel . Den var skikkelig pen (uten plekterbrett , med er den grusom) og den ga en lyd som var helt rå.

Det tøffeste med den , var at du hadde et potmeter som gjorde at du kunne fade mellom "el-gitar"-signalet og piezoen . Så du kunne lissom ha 50-50 .. og de fadene ,fra el til piezo låter så sinnsykt fett . Aldri hørt noe lignenede før ..

Piezo delen på bridgen gjør også at du kan lage kule perkusjonsrytmer om du har en kul delay boks ..

Gitaren er billig (rundt 8000) og spiller bedre , har mer sjel og er penere enn gitarer til 20 jeg har sett .

SJEKK DET UT !! den låter helt AMAZING :D

Nilsefix

Faen at jeg er blakk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

klarer ikke å forklare det .

men en sjelden gang innimellom så merker du når du tar i en gitar , at den gir deg litt kraft. Er klar over at det høres dumt ut osv , men det er sant. Jeg har opplevd det 2 ganger , første gang jeg prøvde Wolfgangen , og den endte jeg jo med å kjøpe , og 2. gangen med godin gitaren nå . .

Det er den gitaren som du ender med å sitte midt i butikken med lukkede øyne og lager merkelige uttrykk ;)

Ingen andre som har opplevd gitar med sjel?

Finnes ikke i noe produkt lagd av Ibanez .. hehe .

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe .. Fett

hva slags er det da?

Det er kulest det med sjelen første gang du prøvern da.. Da er det ultra-opplevelse ass .-. Sitte å bli sett dumt på i butikken , fordi du er i en helt annen verden . Og da spiller man som regel ganske fett i tillegg:)

Nislefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.