Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Spiller dere i band?


Deryck

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å starte, er ikke så veldig god å spille gitar, skal spille litt bass i bandet også, men kan noen sanger, det er bare punk foreløpig, skal lære noen flere snart.

Før jeg blir bedre å spille gitar, skal jeg synge for det meste. Vet ikke om jeg er supergod å synge, men det blir bedre etterhvert. og er ikke så veldig dårlig. Kanskje vi skal spille på en "garasjefest" snart, det er masse folk som skal være der... Vi har ennå ikke spurt om vi får lov, men vi skal sjekke snart...

Låter vi har planlagt å spille er:

Green Day - Nice Guys Finish Last

Green Day - Hitchin' A Ride

Green Day - Brain Stew

Operation Ivy - Knowledge

Operation Ivy - Skinhead

Ramones - Teenage Lobotomy, og et par andre Ramones sanger ...

Dette er sanger vi skal lære snart, kan spille de på gitar... :)

Kanskje noen flere, men dette var de jeg kom på nå... :D

Men poenget var å spørre om dere spiller i band, gjør dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau

Spiller Sax i bandet Benedictus ( tror egentlig det er et midlertidig navn )

Det er Jazz-Chillout-HalvFunk band.. Om noen ikke har hørt det , så er det det bandet som fremfører låta AWAY som ligger

her : www.home.no/nilsefix

I tillegg har jeg jo mitt enmannsband The Nilsefix Experience .

Her lager jeg eksprimentell , stemningsfull musikk med en del gitar i .. Litt mye forskjellig igrunn .. mest rolig og melankolsk

http://www.soundclick.com/bands/2/thenilse...riencemusic.htm

Well

Thats it

Nilsefix

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller i Corleone.

Kongenavn...

Jeg spiller ikke i skikkelig band, men spiller sammen med en trommis og en bassist noen ganger. Vi kaller oss "De ikke-matchende sokkeparene" og er svært stolte av den råeste låta vår, som heter "et ikke-matchende sokkepar."

det er viktig å få med seg at vi IKKE er et band!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deryck: gratulerer med å starte band!

Fine låter dere har valgt å spille, Nice Guys Finish Last er utvilsomt en av de beste pop-punk/skatepunklåtene jeg har hørt.

Spiller ikke i band selv for tiden, men jeg har spilt i the Zodiac Doctors, Heisan/Sveisan, Vidars One Man Band (der spilte jeg kompgitar, perkusjon og koret for Vidar) etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller i en 3-4-5 band.

Et 80s shred-metal band med musikk som bla. Racer-X, Cacaphony, Malmsteen osv(ikke no seriøse greier da)

Et "vanlig" hard-rock/metal band...musikk ala Dio, Judas Priest, Iron Maiden, Van Halen etc.'

Et lite blues prosjekt- litt variert, noe texas-blues

Et kommende Prog-rock prosjekt, bare selvlaget musikk. musikken blir noe ala gammal genesis, pink floyd, marillion og slikt.

åsså har jeg solo-prosjekt..veldig variert musikk, beveger meg fra Shawn Lane, Holdworth til Malmsteen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte i Revival før... et metalband som faktisk kom et stykke på vei.. Nå spiller jeg i et som heter Chamberlain.. Blanding av Mew, Coldplay og Kashmir + vår egen twist of lemon... hehe... har kontakter høyt oppe, så tror dette kan gå meget bra..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.