Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Strømforsyning!?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg kjører stort sett alle greiene mine jorda og med en strømforsyning hver, men av og til smitter støy fra lysrør osv. gjennom adapterene og inn i lyden min! Noen som har tips om strømforsyninger som kan levere til opp til sju-åtte pedaler og som er godt skjerma sånn at jeg ikke må lete etter stikkontakter som ikke går på samme krets som lysene eller andre ting som forårsaker støy?..

Carl Martin har en som ser interessant ut! JD DC Brick også forsåvidt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terrafanatica:

Jeg anbefaler deg å kjøpe en PedalPower om du sliter med sånt. Der har du isolerte uttak og vil slippe alle sånne ting som det der. En DC Brick er egentlig bare en jævlig dyr daisychain, og det vil nok ikke hjelpe da isolasjonen i den ikke er veldig forskjellig fra den i et vanlig adapter.

Jeg ville heller sett på hvordan du kablet det før du begynner å rote med hva av lysrør som påvirker støyen på gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så er jeg kjempefornøyd med riggen min! Den er rimelig tysssst, men nå ligger det en del pedaler i programmet, og skal jeg først kjøpe strømforsyning så hvorfor ikke putte litt ekstra penger i både de og forsyninga sånn at jeg får true bypass og vet at så lenge jeg har plugga hele skiten inn i jord så har jeg stort sett gjort mitt for å ikke høres ut som om jeg leter etter P2 på mellombølgen..

Viktig poeng er at jeg er utstyrsfrik, og selv om jeg ikke har god råd så eier jeg ikke hemninger når innkjøpene skal gjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.