Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Skal lage flight:


LTBR

Anbefalte innlegg

Skal lage meg en flight til to topper og en skuff for div utstyr. Har en genial plan:) Noen som vet hvor man får kjøpt hjørnebeslag, håndtak og hjul BILLIG på nett. Vet at Rufo selger men de er jo svindyre.

Noen som vet hvor man får kjøpt noe som ligner på trekket som er på Marshall sine kabinett?

Planen er som følger: skal lage en flight som ligner mest mulig på et 1960B kabinett, det skal ha plass til to topper + diverse. Da kan jeg bruke flighten under mitt 1960A kabinett under gigs, og vips så ser det ut som om jeg har et fullstack på scena, hehe............. Kanskje harry vil mange si, men jeg skal iallefall prøve. Synes det høres jævlig lurt ut jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor jeg kan skaffe et lignende "trekk" som er på marshall kabinettene? Tenker da ikke på nettingen i front, den har jeg, men det som er i rundt ellers på kabinettet. Hvordan legger man ut bilder på dette forumet? Tror dette blir et bra prosjekt :D

Endret av www.dynamite.name
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg bruke flighten under mitt 1960A kabinett under gigs, og vips så ser det ut som om jeg har et fullstack på scena, hehe.

Det kommer vel til å se ut som du har fullstack uten topp da :blink:

Og hva slags matreale har du tenkt å bygge kassa av?

Endret av Æljen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer vel til å se ut som du har fullstack uten topp da???????

Skjønte ikke den jeg, skal jo ha den ene toppen øverst selvfølgelig. Jeg har brukt vanlig hobbyplank med dobbel forsterking. Skal poste noen bilder snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skal det!! Er det jeg som er så dårlig til å forklare eller????????????:) Det er en flight for mine to topper, men den skal se ut som et kabinett, så da kan den stå på scena i stedenfor å kaste den på et bakrom eller noe + at det da ser ut som om jeg har et fullstack, comprende? Den ene toppen er backup, mens den andre skal taes ut og settes heeeeeeeeeeeelt opp på toppen av stacket :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

På tide å oppdatere med litt bilder av prosjektet mitt som er ferdig for lenge siden. Forøvrig en genial ide synes jeg :D

Det nederste er en flight med plass til 2 topper, den har ganske enkelt en luke på baksiden=tøffere på scena + at man slipper å kaste flightene på bakrommet.

Kommentarer ?

post-1183-1159954514_thumb.jpg

Endret av www.dynamite.name
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig god idé! Den 'cab-flight'en må være ganske tung? Har den hjul? Ser ut som du brukte heltre furu? Uansett bra jobba.

Selv holder jeg på med et kabinett som har plass til toppen inni, slik at under transport så funker kabinettet som en flight. Riktignok burde jeg ha kabinettet inni en flight så vet ikke hvor praktisk det ender opp med å bli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Så sinsykt tøft ut.

Har etpar enkle spørsmål: Hvor får du tak i "nettingen?

Har et Marshall stack fra 88 på dealern og er et rift forran i kabinettet,

det jeg lurer på er om det er enkelt og trekke det om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.