Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vis ditt pedalbrett


CasuS

Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne vært skøy å se hva folk bruker av små søte bokser på gulvet. Dere som har vært på harmony central forumet har garantert sett liknende "tråder" før. Skal få tatt bilder av mitt om ikke lenge :P Kjør igang, post bilder! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casus: Hvordan er Silver Machine'en? Om jeg har forstått det riktig, er den ikke true bypass. Farger den lyden når den ikke er i bruk? Jeg har hørt litt på klipp osv., og utifra mine behov har jeg kommet ned til Silver Machinen, RMC Wizard wah, eller RMC 1. Har ikke noe muligheter til å prøve selv, så hadde vært knall om du kunne fortelle litt om wahen din :)

Er det forresten tykkeste, eller tynneste George L kabel dere to bruker på brettene deres?

Endret av vwh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Casus: Hvordan er Silver Machine'en? Om jeg har forstått det riktig, er den ikke true bypass. Farger den lyden når den ikke er i bruk? Jeg har hørt litt på klipp osv., og utifra mine behov har jeg kommet ned til Silver Machinen, RMC Wizard wah, eller RMC 1. Har ikke noe muligheter til å prøve selv, så hadde vært knall om du kunne fortelle litt om wahen din :)

Er det forresten tykkeste, eller tynneste George L kabel dere to bruker på brettene deres?

Jeg DIGGER Silver Machine`en :D Utrolig fet lyd. Har ikke merket noe til farging av lyden heller. Jeg bruker også de tynneste George L kablene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pedalbrettet mitt ser ganske kjedelig ut nå for tiden, men etter sommerferien skal det se nogenlunde slikt ut:

pedalbrettettersommer.jpg

Kanskje begge eller en av pedalene i MXR sin EVH serie og en reverb pedal også.

Endret av Boffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.