Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

yngwie unleashing the fjury!


Jonathan

Anbefalte innlegg

  • Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange anklager han for å mangle følelse, men jeg er uenig. Malmsteen har plenty med feeling, problemet for meg er at han ikke er oppfinnsom nok.

Hverken låtene eller gitarspillet er særlig nyskapende, og det blir etterhvert litt kjedelig.

Heldigvis er han alltid super-melodisk, og han har jo en fantastisk teknikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm synes gitarmusikk mister litt feeling når det bare skal gå fort hele tiden. Noe eg synes malmsteen har tendens til. Eg synes nesten at malmsteen sin musikk egentlig e skalaer og arpeggioer spilt raskt. Men han har endel tøft og det skal eg innrømme. Og utrolig gøy å se på når han spiller, veldig teknisk. Men kor kommer dette opptaket fra? Og kordan e det blitt tatt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det faktisk er slik. Jeg har hørt det av gitarlærern min som igjen har hørt det av en kamerat. Denne kameraten bodde hjemme i hos Malmsteen i USA i et helt år og turnerte med han. Han var vokalisten til Malmsteen en liten periode. Da han kom hjem til Norge var han visstnok sjeleglad for og ha dratt derfra. Yngwie var en skikkelig drittsekk som alltid var rusa og alltid skulle sloss.

kameraten til gitarlæreren din heter ike tilfeldigvis Jørn Lande :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.