Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

De nye ''gitarkameratene''


Takstein

Anbefalte innlegg

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig i at de elste er eldst og best, men hvorfor så hatsk og janteaktig overfor de nye..?

Jeg synes faktisk at det står litt respekt av musikere i Norge i dag som klarer å leve av å musisere.

Vi lever i et lite land og det er ikke enkelt å klare å leve av musikk (erfaringer).

Skal selvsagt innrømme at de ikke er helt min stil, ned det betyr faktisk ikke noe.

Her er det vel mer snakk om at noen har fått det til og andre unner ikke dem denne sukseén.

Om vi spiller jazz, metal, pop. svensktopper, så er vi alle musikere og bør egentlig støtte opp om hverandre.

Det dumeste du kan gjøre er å prate dritt om andre musikere og stilarter. Det er greit å si at du ikke liker musikken og at det ikke er din stil, men å rakke ned på andre musikere sier mer om deg selv enn om de du prøver å sverte.

Å vise respekt overfor andre musikere, deres stilart og deres kunst er å selv vise at du en gang kan bli til noe.

En ekte musiker respekterer andre musikere!!!

Endret av licks200
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så dem live på VG-lista konserten i går. Og de her som klarer å lage en bedre vokalprestasjon live med 4 stykker herfra imponerer meg. De synger veldig bra alle sammen. De er kanskje ikke gitarister, men de er entertainere, og den jobben gjør de jævlig bra. Bedre enn hva jeg tror noen her kan klare.

Aylar derimot, der luktet det autotune laang vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn, Kurt og Espen kan synge, men det kan dessverre ikke de andre. Jeg syns ikke de harmonsierer godt sammen, ikke i det hele tatt. Det er muligens (etter min mening) mest Ali sin skuld, han kan ikke synge i det hele tatt. Kurt og Espen er derimot det vi kan kalle en suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Hadde tatt rennafart og driti i det hadde de ikke kalt seg "de nye gitarkameratene"

For en skam imo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.