Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

beste ståplass i spektrum


Anders666

Anbefalte innlegg

skal bestille biletter til "the unholy alliance" hvor er beste ståplass i spektrum?

seksjon 1, 2 eller 3?

Det er bare et gulv å stå på i Spektrum, så det er akkurat samme hva du bestiller. Hvilken seksjon du velger har bare noe å si for hvilken inngang det står at du skal bruke på billetten din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke behagelig og stå lenge i sprektrum. Husker da jeg var på Dream Theater konserten... Måtte gå helt tilbake etter 2 timer for og sette meg ned. Var helt ferdig.

Jeg sto/gikk rundt konstant i 14-15 timer den dagen. Startet dagen klokken 10 om morran for å filme og sluttet av rundt 11-12 om natta for å ta siste trikk hjem. Var verdt det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ziggy Stardust

Er digg å stå i spektrum. Sto fremst på Priest, etter å ha stått uttafor å venta i 2 timer.

Før det hadde jeg gått rundt i byn i endel timer. Intet stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke behagelig og stå lenge i sprektrum. Husker da jeg var på Dream Theater konserten... Måtte gå helt tilbake etter 2 timer for og sette meg ned. Var helt ferdig.

Jeg sto/gikk rundt konstant i 14-15 timer den dagen. Startet dagen klokken 10 om morran for å filme og sluttet av rundt 11-12 om natta for å ta siste trikk hjem. Var verdt det da!

Ja såklart. Opplevelsen var noe spesielt, men på slutten klarte jeg bare ikke å stå mere. Hadde reist fra Trondheim tidlig som faen den dagen, sulla rundt i Oslo til Vorspielet begynte, og sa var det konserten og så reise hjem og SÅ legge seg. Jeg fikk ikke sove den natta fordi jeg var så oppspilt over konserten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Det er ikke behagelig og stå lenge i sprektrum. Husker da jeg var på Dream Theater konserten... Måtte gå helt tilbake etter 2 timer for og sette meg ned. Var helt ferdig.

Hø?

Jeg trodde også at jeg ikke skulle klare hele DT konserten, men når man står der å hører på den deilige musikken så gir man faen i at man er sliten i beina. Også dytta ikke folk så jævlig på den konserten, noe de gjorde på Sabbath vel og merke. <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke behagelig og stå lenge i sprektrum. Husker da jeg var på Dream Theater konserten... Måtte gå helt tilbake etter 2 timer for og sette meg ned. Var helt ferdig.

Hø?

Jeg trodde også at jeg ikke skulle klare hele DT konserten, men når man står der å hører på den deilige musikken så gir man faen i at man er sliten i beina. Også dytta ikke folk så jævlig på den konserten, noe de gjorde på Sabbath vel og merke. <_<

Jeg trodde det jeg og, men et eller annet svikta. Men etter 15-20 minutter var alt bra. Jeg glemmer aldri når de spilte The Great Debate...Absolutt en favoritt fra Six Degrees.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem vil vel nærmere DT?

Tydeligvis halvparten av de som har svart i denne tråden...

Om vi først skal bruke 30. September konserten til DT som referanse, så stod jeg ved miksebordet hele tiden, og etter pausen var det rimelig bra lyd der.

PS: Gnome: Du som stod med det kameraet der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.