Web Analytics
Jump to content

Musikkteori!

vwh
 Share

Recommended Posts

• 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Dere kan jo også kjøpe hørelæremusikklære boka som musikklinja bruker på GK da. Det er veldig god gjennomgang av the basics lissom..

Heter Aktiv Hørelære eller Aktiv Musikklære ellerno .Kan sjekke nærmere om noen ønsker det ..

egentlig "bedre" å ha det i bokform enn på en webside..

syntes iallefall jeg

Nilsefix

Den boka som er nevnt er utrolig bra,bruker den mye selv. kan også kjøpe boka "satslære", den gir utrolig ye nyttig teori om oppsetting av flerstemmig het, dissonans bruk og mye annet!!!

Må også si at Kvintsirkelen er hellig grunn for meg, den er så grei å kunne at den anbefaler jeg alle å lære seg:))

akkurat nå bruker jeg bare stasj Nilsefix sender over :D

earmaster og frank gambale greier. Herlige greier.

Pluss at jeg har gitarlærer, men der går tiden så utrolig fort at jeg kan alt stasjet før jeg har dratt uten å øve på det. Så da er det fint med disse småtinga :)

Vet du hva, jeg er nesten redd for å si det høyt, men jeg elsker satslære, synes det er så utrolig gøy!!! Vet ikke hvorfor, kanskje det har noe med læreren vår å gjøre, vet ikke jeg,men jeg suger til meg all kunnskapen jeg kan få ut av det, har stor prøve om det neste nå til uka... håper det går greit... hvis det er et fag som er tungt så er det Musikk orientering og EKKO bøkene, de er harde de...

• 2 weeks later...