Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

The Shaggs

Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har hørt om The Shaggs? Et band fra slutten av 60-tallet som bestod av de 4 Wiggin-søstrene.

Faren til jentene hadde en drøm, at noen i familien skulle bli popstjerner. Så han spanderte utstyr, Lessons og Plateutgivelse på døtrene. Dette resulterte i den fantastike utgivelsen Philosophy of the World. Frank Zappa uttalte en gang til Playboy magazine at dette albumet er hans 3. favoritt-album gjennom tidene, og at The Shaggs var bedre enn The Beatles.

Jeg synes faktisk at det er litt tøft, men det er in mening, døm selv.

My Pal Foot Foot

Lenke til innlegg
Del på andre sider

During the recording sessions, the band would occasionally stop playing, claiming one of them had made a mistake and that they needed to start over, leaving the sound engineers to wonder how the girls could tell.

cover2002.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo fantastisk! :P

Du verden! Dette var jo dirkete redselsfullt, men jeg tror kanskje trommisen har talent. Den rytmen har jeg aldri hørt før (og jeg håper jeg ikke gjør det heller)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo fantastisk! :P

Du verden! Dette var jo dirkete redselsfullt, men jeg tror kanskje trommisen har talent. Den rytmen har jeg aldri hørt før (og jeg håper jeg ikke gjør det heller)

"Trommesoloen" på slutten er jo konge!

EDIT: Wow! 500 innlegg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.